Mælk i brysterne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Undskylder, men jeg kom nu til at grine af at din søn er blevet bange for brysterne! Hahaha... Jeg er i uge 21, og indtil videre ingen mælk  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2011

Camulla

Det tyder vist på at det er ret forskelligt fra person til person  

Anmeld

15. september 2011

Camulla

rikkeregnbue skriver:

Undskylder, men jeg kom nu til at grine af at din søn er blevet bange for brysterne! Hahaha... Jeg er i uge 21, og indtil videre ingen mælk  

Ha ha, det er altså også sjovt! 

Anmeld

15. september 2011

baby012

Her kom der allerede "råmælk" ud af brysterne i starten af graviditeten, var en af de ting der fik mig til at få mistanke om graviditet . 

jeg har rigtig meget nu, og er i uge 25.. og har haft det i flere måneder, det er meget forskelligt fra person til person  

Anmeld

15. september 2011

Witt

Camulla skriver:

He he, jeg er heller ikke bange, synes bare det er irriterende at det er kommet så tidligt Men da dejligt at vide, at skidtet virker! 

Hihi, det var nu heller ikke sådan bange ment, men anyways, - det er det nemlig .. Hihi

Anmeld

15. september 2011

twinny

her er der ikk noget endnu...

Anmeld

17. september 2011

Drømme

Camulla skriver:

Hej piger!

Jeg er "kun" i 23. uge og har allerede mælk i brysterne. Det sprøjter ud hvis jeg trykker på dem. Synes bare det er langt tidligere end i sidste graviditet...?

Hvad med jer? Hvornår fik I mælk i brysterne?

P.S.: Min søn på 3 så at der kom mælk ud og blev simpelthen rædselsslagen! Før var han rigtig glad for mine bryster, nu er han bare bange for dem... Det er simpelthen for sjovt Andre der har oplevet ligende??

På forhånd tak  

Har selv "dryppet" i en uges tid nu, (er 16+5 i dag) så føl du dig hellere heldig, at du kunne vente så "længe" xD hehe

Blev sgu godt nok en smule skræmt da der lige pludselig kom en kæmpe dråbe ud af det ene bryst Men jo ikke helt mælk her endnu..

Sjovt din søn blev bange, kunne heller ikke lade være med at grine lidt

Anmeld

17. september 2011

Koen.

Første graviditet lækkede jeg allerede fra uge 16 af er kun 7+4 nu denne gang så der kan jeg intet berette om endnue

Anmeld

17. september 2011

marius' mor

Camulla skriver:

Hej piger!

Jeg er "kun" i 23. uge og har allerede mælk i brysterne. Det sprøjter ud hvis jeg trykker på dem. Synes bare det er langt tidligere end i sidste graviditet...?

Hvad med jer? Hvornår fik I mælk i brysterne?

P.S.: Min søn på 3 så at der kom mælk ud og blev simpelthen rædselsslagen! Før var han rigtig glad for mine bryster, nu er han bare bange for dem... Det er simpelthen for sjovt Andre der har oplevet ligende??

På forhånd tak  

Da jeg var gravid med vores søn skældte jeg min mand ud fordi  der var små "svedpletter" i sengen, det var simpelthen for ulækkert at han svedte sådan i  sengen når han sov .. det var så indtil at jeg fandt ud at det var mig der lækede mælk.. sorry mandse.. hmm jeg var vel cirka lige så langt henne i graviditeten som dig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.