ej kom altså til at teste igen:i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.007 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. september 2011

Kruse90

Ja det er jo så uvirkeligt for mig at jeg har en dejlig baby i min mave
så kom lige til at køre i netto på vej hjem fra skole, bare lige for at teste igen Testede den 29-08 og igen den 31-08 hvor jeg også fik taget en Graviditets blodprøve hvor mit HCG var på 650

Her efter 15 dage kom den meget meget hurtigt og er tydeligere end kontrolstregen, det må da være godt hehe

Ja testmonsteret er mig Godt der ''kun'' er en uge til vi skal til første scanning nede på klinikken

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2011

Frk Mig

Kruse90 skriver:

Ja det er jo så uvirkeligt for mig at jeg har en dejlig baby i min mave
så kom lige til at køre i netto på vej hjem fra skole, bare lige for at teste igen Testede den 29-08 og igen den 31-08 hvor jeg også fik taget en Graviditets blodprøve hvor mit HCG var på 650

Her efter 15 dage kom den meget meget hurtigt og er tydeligere end kontrolstregen, det må da være godt hehe

Ja testmonsteret er mig Godt der ''kun'' er en uge til vi skal til første scanning nede på klinikken

Ihh hvor er det altså bare dejligt for jer .. 

Anmeld

15. september 2011

Maalene

Hvor dejligt Hihi...

Husker det ALT for tydeligt - har nok 10 teste liggende - og alligevel gik det ikke op for en, før man så den lille bandit til den første scanning

Anmeld

15. september 2011

Lotus86

Wow... Der er da vidst ingen tvivl, det kan kun være en sund og rask lille baby du går og gemmer på..

Anmeld

15. september 2011

Kruse90

he nej det er så uvirkeligt. altså, men ufatteligt dejligt.
Det gav mig lidt ro i maven igen
Jeg mærker jo intet, hverken kvalme, brystspændninger, træthed eller noget som helst Det var nok derfor jeg lige havde brug for det igen.

Håber også det er en eller to sunde og raske babyer der er i min mave

Anmeld

15. september 2011

Mutti2B

Hvor er du sød . Og lur mig om du ikke også kommer til at teste et par gange mere

Anmeld

15. september 2011

Kruse90

Mutti2B skriver:

Hvor er du sød . Og lur mig om du ikke også kommer til at teste et par gange mere

hehe måske
Det kan jeg jo aldrig afvise

Anmeld

15. september 2011

Lotus86

Kruse90 skriver:

he nej det er så uvirkeligt. altså, men ufatteligt dejligt.
Det gav mig lidt ro i maven igen
Jeg mærker jo intet, hverken kvalme, brystspændninger, træthed eller noget som helst Det var nok derfor jeg lige havde brug for det igen.

Håber også det er en eller to sunde og raske babyer der er i min mave

Jeg kan sagtens følge dig, jeg havde det på samme måde, havde ingen symptomer overhovedet, gik jo nærmest og længtes efter kvalme og ømme bryster, for at have nogle tegn på, at jeg faktisk var gravid Slap først lidt mere af da vi havde været til tryghedsscanning, selvom testene jo sagde det hele

Anmeld

15. september 2011

Kruse90

Lotus86 skriver:

Jeg kan sagtens følge dig, jeg havde det på samme måde, havde ingen symptomer overhovedet, gik jo nærmest og længtes efter kvalme og ømme bryster, for at have nogle tegn på, at jeg faktisk var gravid Slap først lidt mere af da vi havde været til tryghedsscanning, selvom testene jo sagde det hele

jeg tror heller ikke at jeg har ro før at vi har set bebs på torsdag

Anmeld

15. september 2011

Mor til L&S

Jeg testede selv 5 gange positivt da jeg var gravid med Liva...

Bare liiiiige for at være sikker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.