hvad synes i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. september 2011

Anonym trådstarter

sidder her og tænker - hvis i havde 2uger med jeres mand og i havde ikk set hinanden i 2mdr. - hvad ville i så lave ? - hvad ville i lave sammen som familie på 3 ? ..  så man viiirkelig får nydt de 2uger inden han tager afsted igen i 2mdr ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2011

Frk Mig

Anonym skriver:

sidder her og tænker - hvis i havde 2uger med jeres mand og i havde ikk set hinanden i 2mdr. - hvad ville i så lave ? - hvad ville i lave sammen som familie på 3 ? ..  så man viiirkelig får nydt de 2uger inden han tager afsted igen i 2mdr ..

Bare nyde ham så meget som muligt .. besøge familie .. men aller helst bare være hjemme så man kan være sammen som familie ..

Anmeld

15. september 2011

Anonym trådstarter

Frk Mig skriver:

Bare nyde ham så meget som muligt .. besøge familie .. men aller helst bare være hjemme så man kan være sammen som familie ..

det havde jeg os tænkt på - men ville gerne han virkelig føler sig hver sat og ja you know så forslag til hvad man kan lave om dagen og om aften når bette fisen er lagt i seng ? ..

Anmeld

15. september 2011

Frk Mig

Anonym skriver:

det havde jeg os tænkt på - men ville gerne han virkelig føler sig hver sat og ja you know så forslag til hvad man kan lave om dagen og om aften når bette fisen er lagt i seng ? ..

Om dagen kan i eks gå nogle lange ture .. Lave en lækker frokost .. Du kan lave hans livretter .. Og når lille fisen er puttet kan du tænde en masse levende lys og så kan i ligge helt tætte sammen på sofaen så i rigtig kan nusse hinanden ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.