Problemstartere her på baby..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

268 visninger
2 svar
0 synes godt om
20. januar 2009

Heidi.

Jeg syntes faktisk det er skræmmende at når man sidder og kigger inde på Ordet er frit.. så er der bare nogle der rigtig gerne hele tiden vil lave problemer, og skriver grimt.. og så vil de gerne skyde skylden over på andre.. Gad vide hvorfor det mon er sådan.. Jeg håber virkelig ikke det bliver lissom inde på netbaby..
Der er bare nogle som hele tiden er efter andre.. og bruger direkte nedladende ordformuleringer hele tiden.. Det er simpelthen bare for irriterende,,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2009

Stumpen

Ærligt synes jeg også at henvisningen til tråden var malplaceret, men ja man ved aldrig hvad man kan sige inden nogen farer op i det røde felt..

Som jeg engang skrev med Tine om, så synes jeg at Baby er et dejligt sted og at OEF næsten er som en mødregruppe i sig selv netop fordi vi er så få og det synes jeg er så rart..

Men det bringer mit pis lidt i kog at nogen sættes op på en pedistat (staves ) Flere har forladt siden i ro og mag..
Anja..

Anmeld

20. januar 2009

Heidi.

Det var muligvis malplaceret.. Meeen ikke mere end så meget andet der bliver skrevet..
Linket ligger jo i mange andre tråde
Men sådan er det jo.. Det der bare undre mig er at det altid er de samme der skriver grimt til andre osv.. Som om de kan tillade sig det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.