kan man se køn i uge 14?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

985 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. september 2011

Anonym trådstarter

Hej alle

Jeg er i uge 14 og jeg skal til NF scanning imorgen, som jeg selvfølgelig glæder mig rigtig meget til. 

Er der mulighed for at de kan se kønnet?

- og har i fået kønnet af vide til jeres NF scanning?

Håber at jeg kan få jeres svar.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2011

lycly

Nej, man får først kønnet at vide til MD scanningen HVIS det kan ses der

Anmeld

15. september 2011

Maalene

Vi fik og vide, at vi ventede os en pige, da vi var til NF 13+3

Og det har vi så fået bekræftet 3 gange efterfølgende, så mon ikke det er rigtig nok - har 8 dage til termin, så har ikke bevis på det endnu

Men ikke alle steder vil de oplyse kønnet til NF med fare for, at nogle kunne finde på at fravælge fostret pga. kønnet - det har jeg ihvertfald hørt - om det passer ved jeg ikke...

Men ville nok vente med at gå amok i lyserødt eller blåt til du har fået det bekræftet en ekstra gang, fostre ligner hinanden RIGTIG meget så tidligt, de har begge en "tap" og det er så hældningen på den "tap", som afgør om det er en dreng eller pige

Held og lykke med scanningen - håber det kommer til at gå rigtig godt

Anmeld

15. september 2011

mor-til-en-dejlig-baby

kommer an på hvor øvet de er, hvis du altså er 14 uger henne. men du kan få kønnet afvide hos et privathospital når du er 14 uger som du er nu. Det koster selvfølgelig bare. Men det er klart det hver hvis du er nys.

Anmeld

15. september 2011

twinny

Vi fik det afvide til NF... Hun sagde dog hun ikk var helt sikker i sin sag og vi skulle ikk gå ud og købe en helt masse drenge tøj...

Men en masse efterfølgende scanninger har vist de har store tapper.. hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.