Kan det være??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.098 visninger
13 svar
0 synes godt om
15. september 2011

Anonym trådstarter

Jeg er lidt i tvivl om jeg er gravid. Vi havde sex ved ægløsning som var her i weekenden. og vi havde da også sex før det, men har kunne læse mig til at man kun kan blive gravid ved ægløsning.

Men jeg har nogle niv i underlivet, ligesom hvis jeg skal have menstruation. Men den skal først komme i næste uge.

Kan jeg være gravid og så allerede kunne mærke det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2011

lycly

Jeg blev gravid 3-4 dage efter min menstruation var stoppet, så man kan sagtens blive gravid i hele sin cyklus Og hvis I havde sex i weekenden, så kan det sagtens være at du kan mærke det nu

Anmeld

15. september 2011

Bryndis

Anonym skriver:

Jeg er lidt i tvivl om jeg er gravid. Vi havde sex ved ægløsning som var her i weekenden. og vi havde da også sex før det, men har kunne læse mig til at man kun kan blive gravid ved ægløsning.

Men jeg har nogle niv i underlivet, ligesom hvis jeg skal have menstruation. Men den skal først komme i næste uge.

Jeg kunne mærke det meget hurtigt da jeg blev gravid og testede også strålende positiv to dage før forventet mens

Anmeld

15. september 2011

Anonym trådstarter

LunaLykke skriver:

Jeg blev gravid 3-4 dage efter min menstruation var stoppet, så man kan sagtens blive gravid i hele sin cyklus Og hvis I havde sex i weekenden, så kan det sagtens være at du kan mærke det nu

Der har bare været en del herinde der har sagt at man skulle have ægløsning, og det har jeg også læst andre steder, så har været lidt i tvivl.

Men håber da den er der. For både som du, så har jeg hørt at der er flere der er blevet gravid uden at det var ved ægløsning. Må hellere lige vente en uge mere før jeg tester.

Anmeld

15. september 2011

Anonym trådstarter

Bryndis skriver:

Jeg kunne mærke det meget hurtigt da jeg blev gravid og testede også strålende positiv to dage før forventet mens

Se det er jo bare dejligt at høre :-)

Nå ja og det er jo først om to uger jeg har menstruation, så skal vente to uger før jeg kan teste

Anmeld

15. september 2011

Ansemusen

Anonym skriver:

Du kan altid kun blive gravid, når du har ægløsning. Men denne kan hos nogle være uregelmæssig, eller pludselig uregelmæssig én måned hos kvinder, som normalt har regelmæssig cyklus.

MEN du kan godt have sex 4 dage før ægløsningen og blive gravid alligevel, da sædcellerne i nogle tilfælde kan holde i mange dage. Men jo tættere på ægløsning jo bedre!

Jeg havde selv niv i underlivet og troede at min mens var på vej. Havde tilmed lidt brunligt udflåd og var virkelig deprimeret, fordi det endnu engang ikke var lykkedes. Men det var det jo så alligevel

Krydser fingre for dig/jer

Anmeld

15. september 2011

lycly

Anonym skriver:

Der har bare været en del herinde der har sagt at man skulle have ægløsning, og det har jeg også læst andre steder, så har været lidt i tvivl.

Men håber da den er der. For både som du, så har jeg hørt at der er flere der er blevet gravid uden at det var ved ægløsning. Må hellere lige vente en uge mere før jeg tester.

Uanset hvad så får du den mest korrekte test hvis du tester EFTER du skulle have din menstruation næste gang Held og lykke med det

Anmeld

15. september 2011

Anonym trådstarter

Ansemusen skriver:

Du kan altid kun blive gravid, når du har ægløsning. Men denne kan hos nogle være uregelmæssig, eller pludselig uregelmæssig én måned hos kvinder, som normalt har regelmæssig cyklus.

MEN du kan godt have sex 4 dage før ægløsningen og blive gravid alligevel, da sædcellerne i nogle tilfælde kan holde i mange dage. Men jo tættere på ægløsning jo bedre!

Jeg havde selv niv i underlivet og troede at min mens var på vej. Havde tilmed lidt brunligt udflåd og var virkelig deprimeret, fordi det endnu engang ikke var lykkedes. Men det var det jo så alligevel

Krydser fingre for dig/jer

Men så forstår jeg bare ikke hvorfor man feks kan blive gravid på p-piller. et af livets mysterier

Men håber også selv den er der. Måske er de små niv tegnet man har jo lov at håbe

Anmeld

15. september 2011

Ansemusen

Anonym skriver:

Det er ikke korrekt, at nogle bliver gravide udenfor ægløsning. Det kan ikke lade sig gøre, da der netop SKAL en ægløsning til for at en sædcelle kan befrugte et æg og dermed resultere i en graviditet  Men som jeg skrev ovenfor, så kan ægløsningens tidspunkt variere, hos nogle kvinder altid varienrende/uregelmæssig, hos andre som oftes regelmæssig men pludselig en måned uregelmæssig.

Anmeld

15. september 2011

Anonym trådstarter

LunaLykke skriver:

Uanset hvad så får du den mest korrekte test hvis du tester EFTER du skulle have din menstruation næste gang Held og lykke med det

Det skal jeg huske Tusinde tak for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.