Ser I årgang 0?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

281 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. januar 2009

Stumpen

Jeg gør, men det kan undre mig hvorfor det er så spændende at følge med?? Alle andre realityprogrammer går jeg en stor bue uden om, men det er måske fordi at det er et program man kan identificere sig med...

Men hende præste-damen altså, hvordan kan hun dog slippe af med på åben skærm og sige noget i stil med at det er da vildt så meget I larmer, så meget larm havde vi ikke i præstegården (kan ikke alle de der fremmedord ) Hun er simpelthen for komisk synes jeg..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2009

Heidi.

Ja hun er rigtig sjov.. Hun sagde "Vil i ikke godt holde op med at larme så evendeligt meget"

Anmeld

20. januar 2009

Stumpen

Det var der den var

Anmeld

20. januar 2009

Heidi.

Ha Ha..

Anmeld

20. januar 2009

Smølf

Jeps så årgang 0 her til aften og nu har jeg da aldrig!!
Troede ikke at årgang 0 skulle blive et af de der programmer, hvor jeg bliver nødt til at gå ud fra stuen, fordi der er noget der er væmmeligt at se...

Men den der slagtning af grisen synes simpelthen var for meget... Og hvor var han dog en stor og modig mand at han kunne slagte en bundet gris... Hav dog lidt respekt for middagsmaden og lad være med at slagte, fordi det er sjovt, men fordi det er nødvendigt

Emme er jo skøn som altid og jeg er helt vild med Christians familie...

Nogen gange tænker jeg lidt, at det hedder da ikke årgang '62, som Rachels mor til tider tror. Synes det handler lige lovlig meget om forældrene hjemme hos dem.

KH Neta -med en kort og usaglig anmeldelse på aftenens program

Anmeld

21. januar 2009

Stumpen

Ja, den med grisen kunne jeg også godt have undværet, men ja han er stor og modig.. Men af hvad jeg har hørt er de vist gået fra hinanden og det samme er Faren og hans kæreste/kone..

Tænk det du siger om Rachels familie sådan synes jeg også om Christians...

Men sådan er det jo så nemt at sidde og dømme andre ud fra 4*50 min.. Tv2 er jo gode tl at klippe det rigtigt sammen jo...
Anja..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.