Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stort tillykke med prinsessen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
stort tillykke med hende'
Frøken Christiansen skriver: Ja så nød vi lige 4 dage i sverige da vi skulle til at hjem søndag fik jeg lidt ondt i maven, og da vi kom hjem så gik vandet vi tog på fødegangen, og fik at vide at hvis ikke der skete noget søndag så ville de sætte mig igang mandag. Mandag kl 10.30 satte de mig igang med vedrop åbnede mig desværre kun 1 finger. så det stoppede de med ca kl 17 og holdte pause og prøvede igen tirsdag morgen. Men der skete endnu mindre der, så de besluttede at tage hende ud med kejsersnit, så hun kom ud kl 19.06 den 13/9 hun vejede 2780g. og var 45 cm lang. Hun blev født da jeg var 35+5.. det går rigtig godt med hende, vi skal bare have gang i amningen så kommer vi hjem ligeså snart den kører, hun er simpelthen fantastisk, kan ikke få nok af hende
Ja så nød vi lige 4 dage i sverige da vi skulle til at hjem søndag fik jeg lidt ondt i maven, og da vi kom hjem så gik vandet vi tog på fødegangen, og fik at vide at hvis ikke der skete noget søndag så ville de sætte mig igang mandag. Mandag kl 10.30 satte de mig igang med vedrop åbnede mig desværre kun 1 finger. så det stoppede de med ca kl 17 og holdte pause og prøvede igen tirsdag morgen. Men der skete endnu mindre der, så de besluttede at tage hende ud med kejsersnit, så hun kom ud kl 19.06 den 13/9 hun vejede 2780g. og var 45 cm lang. Hun blev født da jeg var 35+5.. det går rigtig godt med hende, vi skal bare have gang i amningen så kommer vi hjem ligeså snart den kører, hun er simpelthen fantastisk, kan ikke få nok af hende
Stort tillykke med hende Glæder mig til at se billeder af hende knuz
Stort tillykke med den bette pige
Kæmpe tillykke
Godt at det går så fint selvom trolden havde lidt travlt med at komme ud i verden KærligstSussie
Stort tillykke med hende!!!
Stort tillykke med hende
kæmpe tillykke med lillepigen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128