Okay piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. september 2011

SaNiNa

Har lige været i et dejlig bad, og mens jeg er i et skønt skønt bad begynder det at nive bide i det underste af underlivet ikke ved skambenet som det plejer men helt forneden?

Nogen af jer der har prøvet det? Det gør herre avs og kommer det mindste jeg bevæger mig eller får en af min millioner af plukveer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2011

SaNiNa

ved ikke om jeg skal kalde det nivende eller bidene det følelse bare ikke rart

Anmeld

15. september 2011

akskovmose

Det kan være baby som bevæger sig langt nede.. Det gør det også ofte her.. 

Anmeld

15. september 2011

SaNiNa

akskovmose skriver:

Det kan være baby som bevæger sig langt nede.. Det gør det også ofte her.. 

Efter hvad fødselslægen sagde i fredages skulle hun ikke kunne komme længere ned. men ja jeg ved jo ikke hvad det er ved bare det gør vildt ondt når hun eller har boret sig ned af har det også gjort ondt i skambenet

Anmeld

15. september 2011

MaybeBaby

Sanne og Nicklas skriver:

Har lige været i et dejlig bad, og mens jeg er i et skønt skønt bad begynder det at nive bide i det underste af underlivet ikke ved skambenet som det plejer men helt forneden?

Nogen af jer der har prøvet det? Det gør herre avs og kommer det mindste jeg bevæger mig eller får en af min millioner af plukveer.

Det har jeg også prøvet, men kun i en kort tidsperiode. Sådan lige i en 10 minutters tid og så går det over igen. Har bare taget det som en del af forberedelserne?

Anmeld

15. september 2011

akskovmose

Sanne og Nicklas skriver:

Efter hvad fødselslægen sagde i fredages skulle hun ikke kunne komme længere ned. men ja jeg ved jo ikke hvad det er ved bare det gør vildt ondt når hun eller har boret sig ned af har det også gjort ondt i skambenet

Er vist ikke så skide god til at formulere mig i dag  Hvis hun bevæger sig lidt med hovedet nede i bækkenet, kan det mærkes sådan..

Anmeld

16. september 2011

SaNiNa

akskovmose skriver:

Er vist ikke så skide god til at formulere mig i dag  Hvis hun bevæger sig lidt med hovedet nede i bækkenet, kan det mærkes sådan..

håber det fordi hun er på vej ud har stort set ikke sovet i nat, har haft så mange plukveer, og nivende bidende og de forsætter

Anmeld

16. september 2011

SaNiNa

Har lige været til endnu en omgang akupunktur og snakkede med sp om de smerter jeg hvade og hun mente det var mine plukveer som er ved at modne det hele.

Så håber på de plukveer jeg har nu vil gør et eller andet mere effektivt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.