Afstemning om ColorKids vintertøj.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ville du købe følgende ColorKids overtøj til din datter på 2 år?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.953 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. september 2011

CamiRon

Ja afstemningen siger jo sig selv. Begrund gerne.

Vi har sådan en Sports Outlet butik i nærheden og de har en del ColorKids med 50% rabat (det er der på alt i forretningen), men kender ikke voldsomt meget til mærket. Men smart ser det ud!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2011

Hansen97

CamiRon skriver:

Ja afstemningen siger jo sig selv. Begrund gerne.

Vi har sådan en Sports Outlet butik i nærheden og de har en del ColorKids med 50% rabat (det er der på alt i forretningen), men kender ikke voldsomt meget til mærket. Men smart ser det ud!

Min datter har en flyverdragt derfra... Dette er 2. Vinter hun skal bruge den... Fuldt ud tilfreds..

Anmeld

15. september 2011

Mi

Jeg har haft color kids flyverdragter en sæson til mine tvillingepiger og regntøj til dem også fra color kids. Det var ikke vandtæt, hverken regntøjet eller flyverdragterne, og regntøjet gik meget hurtigt i stykker.

Anmeld

15. september 2011

MinNoah

Min søn har regntøjet derfra... Og det kan vi bestemt ikke klage over.

Anmeld

15. september 2011

MinNoah

Mi skriver:

Jeg har haft color kids flyverdragter en sæson til mine tvillingepiger og regntøj til dem også fra color kids. Det var ikke vandtæt, hverken regntøjet eller flyverdragterne, og regntøjet gik meget hurtigt i stykker.

Min dreng bruger regntøjet nærmest dagligt for tiden, og det holder altså super godt

Anmeld

15. september 2011

Mi

MinNoah skriver:

Min dreng bruger regntøjet nærmest dagligt for tiden, og det holder altså super godt

Jamen det er jo fint. Det er bare ikke min erfaring.

Anmeld

15. september 2011

CamiRon

Tak for jeres svar. Jeg tror jeg køber det. Kan få en vinterjakke til 200 kr og en flyverdragt til 300 kr, når de 50 % er trukket fra. Det syntes jeg altså er billigt!

Anmeld

15. september 2011

Camulla

Min søn har en overgangsjakke derfra og den er vi rigtig glade for. Den har været brugt forår og efterår i 2 år nu, men nu går den vidst heller ikke længere, men det er fordi den er for lille snart. Den fejler ingenting Vintertøjet kender jeg ikke til, men tror det er godt. Vi købte jakken for 500 i Intetsport...

Anmeld

15. september 2011

Mca<3

Jeg har stemt ingen af delene , pris og kvalitet hører sammen  Ved selvf. ikke om kvaliteten er blevet bedre , men købte sådan en flyverdragt til min mellemste og den var da elendig   Langt fra vandtæt .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.