Lykkelig gravid. Og dog...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

397 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. september 2011

lupe

Hej alle sammen.

Jeg står i den situation at jeg er blevet gravid imens jeg var på P-piller. Det var meget uventet, men vi blev begge glade da vi har snakket om at få børn. - Det skulle bare ikke ske nu. 

Jeg er studerende og færdig med min uddannelse om 1 år og 1 måned. Min kæreste er lærling og færdig om 2 ½ år.
Vi er meget i tvivl om vi skal have barnet, men da jeg er 10 uger henne er der ikke meget tid til at tænke.. 

Vi vil virkelig gerne have barnet. Men.. Vi er bange for ikke at kunne få det til at hænge sammen økonomisk. 
Efter alle faste udgifter er betalt har vi et rådighedbeløb på 5500,- og vi plejer at bruge ca. 1500,- på mad.

Vi vil, hvis vi vælger at få det, give vores barn alt hvad det kunne have brug for. Og vi er meget bange for at pengene ikke rækker til det. 

Vi har virkelig brug for råd, da det ikke rigtig er til at hente hos familien. 
På forhånd tak!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Som jeg ser det, så mener jeg i har rigeligt penge til at kunne give baby hvad h*n ønsker og har behov for.

Min kæreste og jeg har mindre penge end jer, og vi kan sagtens se os ud af det og få råd til det hele

Anmeld

15. september 2011

-Sigrid-

lupe skriver:

Hej alle sammen.

Jeg står i den situation at jeg er blevet gravid imens jeg var på P-piller. Det var meget uventet, men vi blev begge glade da vi har snakket om at få børn. - Det skulle bare ikke ske nu. 

Jeg er studerende og færdig med min uddannelse om 1 år og 1 måned. Min kæreste er lærling og færdig om 2 ½ år.
Vi er meget i tvivl om vi skal have barnet, men da jeg er 10 uger henne er der ikke meget tid til at tænke.. 

Vi vil virkelig gerne have barnet. Men.. Vi er bange for ikke at kunne få det til at hænge sammen økonomisk.