Plukveer og ondt i lænden. Optakt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.239 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. september 2011

Anonym11

De sidste to dage har jeg haft mange regelmæssige plukveer. De gjorde ikke ondt men stramte så meget at det lige påvirket min vejrtrækning samtidigt. I nat fik jeg så ulideligt ondt i lænden og ryggen. Har nok sovet 5 timer i alt ud af de 10 timer jeg har ligget i sengen pga det. Kunne slet ikke falde til ro og mine plukveer bed samtidigt en del. I dag er jeg stadig lidt øm i lænden dog ikke så voldsomt som i nat. Men plukveerne kommer stadig ofte(dog ikke regelmæssigt lige nu) og min mave er meget øm. Kan det være optakt til noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2011

Anonym11

Skal forresten lige nævnes at min slimprop vist er gået for nogle dage siden

Anmeld

15. september 2011

Maalene

Uhh, følger lige med her - har haft det samme siden i søndags, så håber snart der er en baby på vej til os

Anmeld

15. september 2011

Frøken J.

Anonym11 skriver:

De sidste to dage har jeg haft mange regelmæssige plukveer. De gjorde ikke ondt men stramte så meget at det lige påvirket min vejrtrækning samtidigt. I nat fik jeg så ulideligt ondt i lænden og ryggen. Har nok sovet 5 timer i alt ud af de 10 timer jeg har ligget i sengen pga det. Kunne slet ikke falde til ro og mine plukveer bed samtidigt en del. I dag er jeg stadig lidt øm i lænden dog ikke så voldsomt som i nat. Men plukveerne kommer stadig ofte(dog ikke regelmæssigt lige nu) og min mave er meget øm. Kan det være optakt til noget?

Måske, måske ikke! Jeg har oplevet det samme flere gange de sidste uger, og min slimprop er også gået. Men der er ikke sket en METER! Hver anden dag fornemmer jeg, at jeg snart føder, og den næste dag fornemmer jeg, at jeg går over tid.. Kroppen kan vist godt begynde at "varme op" længe før tid

Anmeld

15. september 2011

Mira0911

Sådan driller det også her.. Og er ret sikker på det kroppen der varmer op til fødslen... 

Anmeld

15. september 2011

Anonym11

Spændende.Døjer i også med mange plukveer? De sidste par dage har jeg haft mellem 4 og 10 i timen hele dagen. Synes det mange og min mave er jo næsten hele tiden spændt.

Anmeld

15. september 2011

Mira0911

Anonym11 skriver:

Spændende.Døjer i også med mange plukveer? De sidste par dage har jeg haft mellem 4 og 10 i timen hele dagen. Synes det mange og min mave er jo næsten hele tiden spændt.

Jeg har plukkeveer hele tiden, men mærker dem ikke... altså maven er hård, mærker kun plukkeveerne hvis jeg laver noget hvor jeg skal ned i knæ eller rejse mig fra sofaen... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.