38+6 og rigtig ondt i maven - skal jeg ringe til lægen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2011

Maalene

MaybeBaby skriver:

Åh det er godt, at det er blevet bedre. Men du er altså så langt henne nu, at ligegyldig hvor du har ondt, så skal du ikke ringe til din læge mere men kun til FG. jeg havde en nat med ondt i brystkassen, og da jeg nævnte det for min JM et par dage efter, at jeg overvejede at ringe til lægen, så fik jeg lige en reprimande men jeg håber ikke, du mærker mere til det, men ville bare lige fortælle dig det

Der kan man bare se - så blev jeg det klogere

Synes bare kun, at jeg vil ringe til FG, hvis jeg er i fødsel... Hehe... Lidt ondt i maven skal de vel ikke bruge tid på - men man skal nok bare tænke på sig selv og guldet i stedet for

Tak søde - hvis det kommer igen må jeg tage kontakt til FG i stedet for lægen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2011

SaNiNa

Godt det ikke er så slemt mere.

Jeg tænker også det stammer fra plukveerne maven bliver jo strammet godt op og hvis du har mange og de er slemme så gør det, det bestem heller ikke bedre.

Anmeld

15. september 2011

Maalene

Sanne og Nicklas skriver:

Godt det ikke er så slemt mere.

Jeg tænker også det stammer fra plukveerne maven bliver jo strammet godt op og hvis du har mange og de er slemme så gør det, det bestem heller ikke bedre.

Ja, det er også min tanke

De var nemlig rigtig stride i går og havde rigtig mange der bed godt, og det vil vel svare lidt til at lave en masse mavebøjninger, da livmoderen vel også er en muskel? Så er det ikke så mærkeligt, at maven er lidt øm i dag

Anmeld

15. september 2011

SaNiNa

Maalene skriver:

Ja, det er også min tanke

De var nemlig rigtig stride i går og havde rigtig mange der bed godt, og det vil vel svare lidt til at lave en masse mavebøjninger, da livmoderen vel også er en muskel? Så er det ikke så mærkeligt, at maven er lidt øm i dag

Ja det svare vel ca til et par tusind mavebøjninger. men de er jo gode for kroppen så den kan gøre sig klar.

Jeg er lige begynd at få akupunktur som smertelindrende, men håber det hjælper lidt mere i morgen for det er bestem ikke blevet bedre

Anmeld

15. september 2011

Maalene

Ja det svare vel ca til et par tusind mavebøjninger. men de er jo gode for kroppen så den kan gøre sig klar.

Jeg er lige begynd at få akupunktur som smertelindrende, men håber det hjælper lidt mere i morgen for det er bestem ikke blevet bedre

Ja, lige præcis... Hehe... Så ikke så mærkeligt, at man har ondt

Åhh, lad os håbe det hjælper mere i morgen, så du ikke skal døje med så mange smerter

Anmeld

15. september 2011

SaNiNa

Maalene skriver:

Ja, lige præcis... Hehe... Så ikke så mærkeligt, at man har ondt

Åhh, lad os håbe det hjælper mere i morgen, så du ikke skal døje med så mange smerter

Tak. Håber godt nok også det hjælper for får slet ikke slappet nok af eller sovet nok sov 1½ time i nat og 30min til formiddag

Anmeld

15. september 2011

Maalene

Tak. Håber godt nok også det hjælper for får slet ikke slappet nok af eller sovet nok sov 1½ time i nat og 30min til formiddag

Det var godt nok ikke meget - kan godt forstå du efterhånden er udkørt så... Må håbe det kan hjælpe lidt inden fødslen, for ellers bliver det da svært at have overskud og kræfter til en fødsel

Anmeld

15. september 2011

SaNiNa

Maalene skriver:

Det var godt nok ikke meget - kan godt forstå du efterhånden er udkørt så... Må håbe det kan hjælpe lidt inden fødslen, for ellers bliver det da svært at have overskud og kræfter til en fødsel

Ja, håber også det bliver anderledes end sidste hvor jeg var så udkørt af voldsomme plukveer i 4 uger på til fødsel, samtidig med jeg ikke fik sovet, men denne gang ved de jo at jeg ikke vil være så brugt og jeg ved hvordan min krop reagere.

Vil jo helst ikke ende i aks igen

Anmeld

15. september 2011

Maalene

Ja, håber også det bliver anderledes end sidste hvor jeg var så udkørt af voldsomme plukveer i 4 uger på til fødsel, samtidig med jeg ikke fik sovet, men denne gang ved de jo at jeg ikke vil være så brugt og jeg ved hvordan min krop reagere.

Vil jo helst ikke ende i aks igen

Nej, det forstår jeg virkelig godt, at du ikke vil...

Håber godt nok de kan få rettet op på dine smerter, det er rart, at du kender din krop og ved hvordan den reagerer under en fødsel, men klart at du frygter, at det ender ligesom med Nicklas, når graviditeten har været næsten ligesådan, som da du ventede ham...

Håber virkelig på det bedste for dig

Anmeld

15. september 2011

SaNiNa

Maalene skriver:

Nej, det forstår jeg virkelig godt, at du ikke vil...

Håber godt nok de kan få rettet op på dine smerter, det er rart, at du kender din krop og ved hvordan den reagerer under en fødsel, men klart at du frygter, at det ender ligesom med Nicklas, når graviditeten har været næsten ligesådan, som da du ventede ham...

Håber virkelig på det bedste for dig

Hvor er du sød.

Håber vi begge to har vores elskede baby hos os i weekenden eller ihverfald første i næste uge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.