Gravid og motion.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

615 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. januar 2009

jolu

Ved godt at motion er en styrke som gravid.....og alle de gode ting som det gør for kroppen, men pludselig er jeg blevet nervøs ved tanken om at jeg skal til gymnastik her i aften.

Jeg er jo kun i 6 uge, bør jeg "lige klappe hesten" i et par uger endnu?...... Jeg tænker der er jo en del voldsomme/kraftige bevægelser, og jeg ønsker jo at passe på spunken så godt som overhovedet muligt......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2009

Mca<3

jolu skriver:

Ved godt at motion er en styrke som gravid.....og alle de gode ting som det gør for kroppen, men pludselig er jeg blevet nervøs ved tanken om at jeg skal til gymnastik her i aften.

Jeg er jo kun i 6 uge, bør jeg "lige klappe hesten" i et par uger endnu?...... Jeg tænker der er jo en del voldsomme/kraftige bevægelser, og jeg ønsker jo at passe på spunken så godt som overhovedet muligt......

Du burde sagtens kunne dyrke gymnastik Men er du i tvivl så lad være ,,
Du vil kun få dårlig samvittighed hvis der skete noget i nogle af de efter følgende dage ... Jeg var ude at løbe flere km før jeg vidste at jeg var gravid ,,, og mange gange tillykke .

Anmeld

20. januar 2009

Pia.

jolu skriver:

Hvis du og din krop normalt dyrker motion kan du bare fortsætte...

Det man måske lige skal passe på med er at starte en helt ny form for motion op - Gymnastik er rigtig sund for dig og din krop især nu hvor du er gravid og har du hele tiden dyrket gymnastik så vil jeg sige du skal fortsætte så længe du føler dig tryg ved det du gør og ikke har ondt...

Knus Pia, som red sin hest til hun ikke kunne komme op på den mere ....

Anmeld

22. januar 2009

Bløbbe

Jeg har trænet både styrke og kondition hele graviditeten, deltog på et fødselsforberedelseskursus på APA som var super godt med både træning og info. om fødsel graviditet. (Kan varmt anbefales)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.