Det var en ubehagelig oplevelse.. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

645 visninger
1 svar
0 synes godt om
14. september 2011

An&Jo

jeg sad idag oppe på skolen og skulle lave projekt med min gruppe efter skole.. Jeg sidder på stolen som jeg plejer og er ved at skrive ned hvad vi snakker om, og så pludselig får jeg en krampe lignende smerte i min mave, det startede oppe foroven, og bevægede sig ned af mod underlivet.. Jeg fik det virkelig varmt, og jeg havde så ondt jeg ikke kunne snakke eller følge med i hvad de andre sagde.. Ja faktisk kan man godt beskrive det som en virkelig kraftig ve bare at maven ikke blev hård.. og nej jeg er ikke gravid, det erj eg ret sikker på for min mens er ved at stoppe nu efter en ret kraftig blødning i flere dage end normalt, så det er bestemt ikke en graviditet..
Men jeg har prøvet det før når jeg har lavet lidt for meget, men denne gang havde jeg ikke lavet noget udover at gå til og fra dagpleje og så ned til skolen, i alt ca 4 km..
det tog ca 10 minutter og så gik det over igen..
Da jeg var 11 år gammel blev jeg indlagt på børneafdelingen på grund af de samme smerter, og dengang havde jeg noget protein i urinen, men ikke nok til at det var alvorligt, og udover det kunne de ikke finde en grund til at jeg skulle få så ondt..

det er faktisk rigtig ubehageligt, og ville lige høre om der er andre der har oplevet noget lignende??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2011

Lone Jakobsen

hold da op det lyder rigtig grimt. jeg ville da gå til lægen med det igen, og se om de stadig ikke kan finde en grund til det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.