Hvor meget tog i på de første 15 uger af graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2011

Den kommende far

SiljasMoar skriver:

Første gang tabte jeg 6 kg men denne her gang har jeg taget 5 kg på. Jeg er 14+2 idag. Har dog ik taget på de sidste 4 uger og som andre skriver så er det meget forskelligt. Det kommer os an på ens appetit

hun spiser meget normalt men drikker vildt meget mælk

MVH

Den kommende far

http://babydutten.blogspot.com/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

Silja&Noam

Den kommende far skriver:

hun spiser meget normalt men drikker vildt meget mælk

MVH

Den kommende far

Det vist meget normalt men det er forskelligt hvordan gravide tager på og hvad de tager på af.. Ja og så er der jo det med det forbandede vand i kroppen.. Argh

Anmeld

14. september 2011

Gaia

Det er altså helt normalt. Af hænger af hendes før vægt og om hun er en af dem som tager meget på i starten, midten eller slutningen af graviditeten og om hun er en af dem som tager vild meget på..jeg tog 25 kg på ved første graviditet. Æv æv men sådan er der nogle som tager meget på og andre der slipper mere nådigt igennem.

Anmeld

15. september 2011

Sujan

Er 12 uger henne og har ikke taget på endnu... Er ikke tyk men heller ikke vildt slank.

Anmeld

15. september 2011

mulle84

jeg tabte 5 kg i starten. og nu er jeg 17+5 og er stadig på minus 4,3 kg

Anmeld

15. september 2011

mortilnoahogmelina

JEg havde taget et par kg på ved den tid , men tilgengæld så tog jeg 10 kg på på bare 6 uger virkelig vildt , men så stoppet vægten os . Mit tog jeg på i midten af graviditeten . Jeg endte på 16 kg i alt .
Intet er normalt og unormalt alt er meget forskelligt fra kvinde til kvinde .

Anmeld

15. september 2011

Trunte<3

Jeg er i dag 17+0 og vægten står på Minus 3 kg

Anmeld

15. september 2011

Fru Aagaard

Den kommende far skriver:

så er min kæreste 15+0 i den forbindelse har hun været en tur på vægten som viste at hun har taget 7 kilo på Jeg synes det lyder af meget men er det normalt??

MVH

Den kommende far

Om det normalt, tja, vi jo alle forskellige, og vores kroppe er jo ikke bygget ens.

Jeg kan kun svare for mig selv, at med den store tog jeg i alt 5,7 kg på under hele graviditeten og denne gang, er i uge 22 , har jeg stadig kun tabt mig, og intet taget på, ikke engang det jeg har tabt mig. Jeg er en lille kvinde på 154 cm og knap nok 60 kg, så jeg jo heller ikke så stor.. DET har jo også noget at sige

Bare husk mange små sunde måltider, og ikke spise for to

Anmeld

15. september 2011

Tullemuzz

Jeg er nu 34+1 og tag tabte to kilo i alt, men har nu taget dem på igen(det er nok barnet der har fået dem ) men nu er jeg heller ikke en af de tyndeste desværre, men synes det er positivt, når folk jeg kender der mig spørger de om jeg ikke har tabt mig, lige til de ser maven hehe den er godt nok ved og være godt stor og det hele sidder da også kun der så er spændt på hvordan jeg kommer til og de ud når lille pigen vil ud

Anmeld

15. september 2011

sara-m

hej, jeg er 32 + 2 og har taget 4,2 kg på, men det jo meget forskeligt fra hver graviditet .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.