Ja, som overskriften lyder har vi de sidste 2 dage været forbi fødegangen... Siden søndag har jeg mærket merkant mindre liv... valgte at se det på, men igår blev jeg lt for nervøs, så afsted en tur med os igår aftes... Vi var der i tre timer, fik kørt strimmel, blev sannet, og ja undersøgt på alle måder. Han var ikke så aktiv herller ikke på scanningen så skulle komme derind i dag igen... Her fik vi samme tur igen, men da han ligger rigtig flot i en vægtscanning, og hjerterytmen er fin så skal der ikke gøres mere lige pt... Vi skal selvfølgelig være obs på ham, og det er de også derinde genne min jordemoder.
Selvom det selvfølgelig er vildt dejligt hand værdier er fine, kan jeg stadig ikke lade være med at være bekymret, for jeg mærker ham jo næsten ikke... det de kom frem til var at det må være fordi han har vendt sig og ligger ret dybt i fødselskanalen...
De fandt ud af at jeg har begyndende bækkenløsning, troede faktisk mine smerter var ligamentsmerter, men det er der så ikke. Desuden har jeg MANGE plukveer, så skal liiige tage det stille og roligt...
Hvad siger i piger, hvordan ville i selv have det i sådan en situation vi står i pt??
knus og god aften
Anmeld