Ja, nu klarede jeg punkt 1, så til de 700 andre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

590 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. september 2011

Hvem?

Første måned som røgfri er gået og på den måned har jeg taget 4 kg på og det duer bare ikke, det ska stoppes og det ska være nu!

Drengene er startet i DP og jeg har derfor formiddagene for mig selv indtil jul, derfor ska den ha max gas, men hva er jeres ynglings-favorit-motionsform?

Jeg rider meget og spiller badminton hver mandag aften, jeg kunne godt tænke mig noget hold-noget i noget center evt. med noget kostvejledning.

Nå, hva laver i?

Og er der en der har erfaringer med madlog.dk?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

MelikkazMoar

Bondefruen skriver:

Første måned som røgfri er gået og på den måned har jeg taget 4 kg på og det duer bare ikke, det ska stoppes og det ska være nu!

Drengene er startet i DP og jeg har derfor formiddagene for mig selv indtil jul, derfor ska den ha max gas, men hva er jeres ynglings-favorit-motionsform?

Jeg rider meget og spiller badminton hver mandag aften, jeg kunne godt tænke mig noget hold-noget i noget center evt. med noget kostvejledning.

Nå, hva laver i?

Og er der en der har erfaringer med madlog.dk?

Kender ikke til madlog.. men Curves virker for mig ! det er vildt fedt.. ved ikke lige hvor i verden du bor .. men tjek linket

http://www.curves.dk/

Anmeld

15. september 2011

1977

Profilbillede for 1977

Min motionsuge ser sådan ud lige pt:

Mandag: cykel 16 km + zumba fitness

Tirsdag: spinning + zumba toning

Onsdag: cykel 16 km + zumba fitness

Torsdag: cykel 16 km + zumba fitness

Fredag: intet

Lørdag + søndag: cykel 16 km

Kender intet til madlog, men bruger vægttab.nu til at give et overblik over kost og motion

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.