Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Georgia skriver: Jeg har en masse legetøj, jeg har neutrale strømper til nyfødt og 3 mdr. frem(beige,hvid,grå). Alm hvide og brune hagesmække.Sådan en mariehøne på drejefor (den populære) dog sælger jeg den bare til 50 kr. Jeg har en masse neutralt baby tøj!!!!!! Beige og hvidt baby sengetøj.... Hmm..... Den sødeste hvide nyfødt dragt, hue osv. Jeg har alt Hvis du køber mere, skal jeg nok levere det.
Jeg har en masse legetøj, jeg har neutrale strømper til nyfødt og 3 mdr. frem(beige,hvid,grå). Alm hvide og brune hagesmække.Sådan en mariehøne på drejefor (den populære) dog sælger jeg den bare til 50 kr. Jeg har en masse neutralt baby tøj!!!!!! Beige og hvidt baby sengetøj.... Hmm..... Den sødeste hvide nyfødt dragt, hue osv. Jeg har alt Hvis du køber mere, skal jeg nok levere det.
Hold da op Det var ikke så lidt.. Jeg vil gerne have sokkerne, Den nyfødte dragt, og huen.. Hvad er det for en mariehøne en du har?? Og hvilket legetøj?? hehe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
PernilleogDennis skriver: Hold da op Det var ikke så lidt.. Jeg vil gerne have sokkerne, Den nyfødte dragt, og huen.. Hvad er det for en mariehøne en du har?? Og hvilket legetøj?? hehe
Jeg har den store Lamaze blæksprutte, en masse fine 'rangler' af god kvalitet. 4 kasser med baby legetøj. Bl.a. nogle billeder nedenunder.Marihønen er en du kan ligge barnet på, så kan du lige så stille styre den, dreje den rundt og hjælpe til at barnet hurtigt holder hovedet og kigger op. Super god træning. Har forresten også en taske til to sutteflasker, holder flasken varm eller kold, alt efter om du har varmet den eller om den er kold. Så kan du altid have tasken med i pusletasken. Den kan du få billigt med Snakker vi 10 par neutrale flotte strømper, dragten og huen, de 3 hagesmækker (putter lidt ekstra neutrale med) man kan IKKE få for mange Og andet???
Georgia skriver: Jeg har den store Lamaze blæksprutte, en masse fine 'rangler' af god kvalitet. 4 kasser med baby legetøj. Bl.a. nogle billeder nedenunder.Marihønen er en du kan ligge barnet på, så kan du lige så stille styre den, dreje den rundt og hjælpe til at barnet hurtigt holder hovedet og kigger op. Super god træning. Har forresten også en taske til to sutteflasker, holder flasken varm eller kold, alt efter om du har varmet den eller om den er kold. Så kan du altid have tasken med i pusletasken. Den kan du få billigt med Snakker vi 10 par neutrale flotte strømper, dragten og huen, de 3 hagesmækker (putter lidt ekstra neutrale med) man kan IKKE få for mange Og andet???
Haha, de ting du har på billederne nupper jeg også med.. <og ja 10 par strømper er fint! så finder du bare lige en pris??
PernilleogDennis skriver: Haha, de ting du har på billederne nupper jeg også med.. <og ja 10 par strømper er fint! så finder du bare lige en pris??
Alt er dit for 500 kr.
Jeg sender lidt mere legetøj og hagesmække med til dig, uden beregning
Georgia skriver: Jeg sender lidt mere legetøj og hagesmække med til dig, uden beregning
Hvor er du sød. Det lyder bare super duper. Super pris
PernilleogDennis skriver: Hvor er du sød. Det lyder bare super duper. Super pris
Legetæppe til at lægge under mariehønen, så er det spændende for baby Og neutralt næsten nyt tøj, nattøj, bukser, bluse og vanter til dragten (fra Reima)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128