det gør ondt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

700 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. september 2011

Anonym trådstarter

Hej piger jeg er simpelhen nød til at høre jer efter det her

jeg kan ikke holde til Sex det gør sindsyg ondt når han skal trænge ind... vi har prøvet en masse glidecreme finger langsomt og blidt forskelige stillinger ingen ting hjælper det er lige ved åbningen det gør ondt. har i prøved noget ligne eller ved hvad man kan gøre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

mor til 2 skønne piger .

Anonym skriver:

jeg kan ikke holde til Sex det gør sindsyg ondt når han skal trænge ind... vi har prøvet en masse glidecreme finger langsomt og blidt forskelige stillinger ingen ting hjælper det er lige ved åbningen det gør ondt. har i prøved noget ligne eller ved hvad man kan gøre.

har du prøvet et æg ? fra sex'shoppen .
og er du gravid er det derfor?

Anmeld

14. september 2011

Anonym trådstarter

najasmor skriver:

har du prøvet et æg ? fra sex'shoppen .
og er du gravid er det derfor?

nej jeg er ikke gravid  Et æg?? what

Anmeld

14. september 2011

Tona

Anonym skriver:

Har du født for nyligt?

Anmeld

15. september 2011

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Har du født for nyligt?

nix ingen børn

Anmeld

15. september 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Umiddelbart kan man lide af to ting, enten det, der hedder, "vaginal-krampe", og det er som regel psykologisk betinget, eller du har en fysisk "fejl" til stede.
Derfor må du snakke med din læge om en samtale og en GU, så han kan udelukke en fysisk betinget fejl, og hvis det ikke er til stede, så må han give dig en henvisning til en psykolog med speciale i seksuelle dysfunktioner.

Vaginalkrampe opstår oftest pga anspændthed hos kvinden, hvor hun har svært ved at slappe af under seksualagten. Det er der en del kvinder, der oplever, især i de unge år. Årsagerne kan være mange, og det er derfor det er vigtigt at få snakket med en psykolog, for det er ikke noget, der bare går væk, det handler nemlig om at have nok tillid til sin partner (og sig selv) samt en masse andre faktorer.
Faktum er, at det kan behandles på den rette måde ud fra, hvad årsagen kan være, men det ligger gerne dybt i underbevidstheden, og hænger sammen med det liv man har eller har haft.

Kærligst
Sussie

Anmeld

15. september 2011

mor til 2 skønne piger .

Anonym skriver:

nej jeg er ikke gravid  Et æg?? what

du kan købe noget som hedder et æg i en sex'shop det godt til at "bløde " indgangen lidt op .

Anmeld

15. september 2011

Anonym trådstarter

tak for svarene.. ringer og får en tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.