halsbrand!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

312 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. september 2011

Koen.

piger, nu har jeg snart prøvet alt fra medicin fra apoteket til havregryn ovs, men intet har virket på længere sigt jeg lider bare af den væreste halsbrand, den blandet med kvalme er bare en skidt cocktail

Nogen gode råd

Tanja og krøllen (7+1)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

Filippa & Liva

Har du prøvet med et stort glas mælk og nogle grovkiks samtidig?

Anmeld

14. september 2011

Koen.

BigBabyWish skriver:

Har du prøvet med et stort glas mælk og nogle grovkiks samtidig?

prøvede med mælk og tørt toastbrød men får bare kvalme af mælk puuha.. led slet ikke af halsbrand med nr 1.. Heldigvis

Anmeld

14. september 2011

Filippa & Liva

tanja. skriver:

prøvede med mælk og tørt toastbrød men får bare kvalme af mælk puuha.. led slet ikke af halsbrand med nr 1.. Heldigvis

Øv, ja så er det ikke nemt.

Jeg har det også af og til og synes heller ikke tabletter eller lign. fra apoteket har hjulpet mig, men et stort glas mælk kan lige sætte en dæmper for det her og så ellers at ligge med hovedet højt.

Men det er da rigtig træls du skal have det og ikke har noget som kan hjælpe dig i mod det, håber du finder en løsning for det er bestemt ikke rart at gå med ...

Anmeld

14. september 2011

Koen.

BigBabyWish skriver:

Øv, ja så er det ikke nemt.

Jeg har det også af og til og synes heller ikke tabletter eller lign. fra apoteket har hjulpet mig, men et stort glas mælk kan lige sætte en dæmper for det her og så ellers at ligge med hovedet højt.

Men det er da rigtig træls du skal have det og ikke har noget som kan hjælpe dig i mod det, håber du finder en løsning for det er bestemt ikke rart at gå med ...

Det er bare slet ikke rart

tak

Anmeld

14. september 2011

2721

Hos mig var det eneste der virkede, at have en banan og et stykke knækbrød på mit natbord og så spise det mens jeg halt lå halt sad i sengen, inden jeg stod op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.