NY molo regnbue vinterjakke str 92 sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3.565 visninger
20 svar
0 synes godt om
14. september 2011

Sildefisk

til højeste bud (har sat den til salg flere steder) den er desværre for lille, så nu sælges den. Der er mærke på endnu og den er aldrig brugt. Har ikke mulighed for at tage billeder da søofficeren i huset er på togt de næste tre uger og har kameraet med men den kan ses ved at google molo regnbue jakke (for dem der ikke allerede kender modellen )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

millesofie

myr81 skriver:

til højeste bud (har sat den til salg flere steder) den er desværre for lille, så nu sælges den. Der er mærke på endnu og den er aldrig brugt. Har ikke mulighed for at tage billeder da søofficeren i huset er på togt de næste tre uger og har kameraet med men den kan ses ved at google molo regnbue jakke (for dem der ikke allerede kender modellen )

hvad havde du tænkt af pris

Anmeld

14. september 2011

Sildefisk

millesofie skriver:

hvad havde du tænkt af pris

har ikke udmiddelbart lagt mig fast men vil gerne op omkring de 700+ da den er helt ny

Anmeld

14. september 2011

millesofie

myr81 skriver:

har ikke udmiddelbart lagt mig fast men vil gerne op omkring de 700+ da den er helt ny

okay  

Anmeld

14. september 2011

bullerbassen

myr81 skriver:

Hvordan endte det med jakken på TS - fik du " snakket " med support hvorfor sælgers bruger var lukket ???

Og du ikke kunne byde på annoncen

Anmeld

14. september 2011

Sildefisk

bullerbassen skriver:

Hvordan endte det med jakken på TS - fik du " snakket " med support hvorfor sælgers bruger var lukket ???

Og du ikke kunne byde på annoncen

det er ikke denne jakke i str 92- men den jeg lige har modtaget i str 98.

jeg skrev jo til support og de vidste ikke rigtig hvad der var sket, dog åbnede annoncen senere på aftenen (sælger skrev hun ved en fejl havde fået lukket profilen?) men jeg kunne byde og endte med at blive den heldige ejer, Mikkel kan nemlig ikke passe str 92

Anmeld

14. september 2011

Sildefisk

millesofie skriver:

okay  

men giv da et bud hvis det er så ser vi på det

Anmeld

14. september 2011

maria_wlt

Hvad størrelse er din dreng ellers?? Siden han ikke kan passe den??

Bare lige for at høre om den måske kan gå til min dreng..

Anmeld

14. september 2011

bullerbassen

myr81 skriver:

det er ikke denne jakke i str 92- men den jeg lige har modtaget i str 98.

jeg skrev jo til support og de vidste ikke rigtig hvad der var sket, dog åbnede annoncen senere på aftenen (sælger skrev hun ved en fejl havde fået lukket profilen?) men jeg kunne byde og endte med at blive den heldige ejer, Mikkel kan nemlig ikke passe str 92

Nej nej ved godt det ikke er denne det var en større str , kom bare lige til at tænke på det.

Fedt du fik den  så blev mysteriet på sin vis opklaret . Dejligt.

Anmeld

14. september 2011

Sildefisk

maria_wt skriver:

Hvad størrelse er din dreng ellers?? Siden han ikke kan passe den??

Bare lige for at høre om den måske kan gå til min dreng..

Han er 2,5år vejer omkring de 12 kg og er omkring de 92 høj- han kan godt passe den- men 98 kommer til at passe vinteren over, hvilke 92 nok ikke gør,- og derfor vil jeg hellere sælge den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.