smerter v. cykling, under graviditet. Andre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.527 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. september 2011

CmarianN

Hej damer!

Skriver for, at høre om nogen af jer andre cykler under jeres graviditet, eller gjorde da I var gravide?

Da det er mit fornemmeste transportmiddel, er mulighederne ikke mange....

MEN af og til (ca. 50% af gangene) gør det virkelig ondt i underlivet (over skambenet) når jeg cykler... Det trækker somme tider op i maven. Det er SUPER ubehageligt og nogen gange ikke til at holde ud! 

Det lyder måske underligt, men kan godt føle, at hver gang jeg træder rundt i cyklen bumper jeg op i junior's hoved/ben osv - hvis det er til at forstå?

Ville I gøre noget ved det?

Har I prøvet noget ligne?

P.s: er i dag 20+4 (det har stået på nogle uger nu).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

Isabeau

CmarianN skriver:

Hej damer!

Skriver for, at høre om nogen af jer andre cykler under jeres graviditet, eller gjorde da I var gravide?

Da det er mit fornemmeste transportmiddel, er mulighederne ikke mange....

MEN af og til (ca. 50% af gangene) gør det virkelig ondt i underlivet (over skambenet) når jeg cykler... Det trækker somme tider op i maven. Det er SUPER ubehageligt og nogen gange ikke til at holde ud! 

Det lyder måske underligt, men kan godt føle, at hver gang jeg træder rundt i cyklen bumper jeg op i junior's hoved/ben osv - hvis det er til at forstå?

Ville I gøre noget ved det?

Har I prøvet noget ligne?

P.s: er i dag 20+4 (det har stået på nogle uger nu).

Jeg er i uge 29 og døjer med at maven er i vejen, og så en smule med halebenet, som gør lidt nas når jeg tramper.

Cykler kun hver anden dag nu pga. det. 

Anmeld

14. september 2011

CmarianN

Isabeau skriver:

Jeg er i uge 29 og døjer med at maven er i vejen, og så en smule med halebenet, som gør lidt nas når jeg tramper.

Cykler kun hver anden dag nu pga. det. 

Okay 

Det er mit ENESTE transport middel og har 6 km. på job, så kan heller ikke bare lige gå (det ville tage mig eveigheder)!!!

Anmeld

14. september 2011

Ems30

CmarianN skriver:

Okay 

Det er mit ENESTE transport middel og har 6 km. på job, så kan heller ikke bare lige gå (det ville tage mig eveigheder)!!!

Sjovt du nævner det, for jeg har de seneste dage oplevet en fornemmelse en anelse sydvest for navlen, som at det stikkede lidt, efter en cykeltur. Jeg cykler ikke meget, kun et kvarter hver dag i alt, når jeg skal frem og tilbage fra skole. Men om eftermiddagen, når jeg kommer hjem, så kan jeg mærke det lige så snart jeg hopper af. Det gør ikke ondt, men der er noget. Ret underligt...

Jeg er 17+4.

Anmeld

15. september 2011

CmarianN

Ems30 skriver:

Sjovt du nævner det, for jeg har de seneste dage oplevet en fornemmelse en anelse sydvest for navlen, som at det stikkede lidt, efter en cykeltur. Jeg cykler ikke meget, kun et kvarter hver dag i alt, når jeg skal frem og tilbage fra skole. Men om eftermiddagen, når jeg kommer hjem, så kan jeg mærke det lige så snart jeg hopper af. Det gør ikke ondt, men der er noget. Ret underligt...

Jeg er 17+4.

Ja okay  Mig gør godt nok ondt... Også NÅR jeg cykler nemlig.. Det er jo lidt af et problem synes jeg 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.