Bare lige så´n lidt pral :p

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

722 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. september 2011

Isabeau

Hej! Havde en kanon dag idag, som startede ud med at manden tog Stella fra morgenstunden, og jeg fik en halv time mere, som virkelig gjorde underværker!

Kaffen var klar, da jeg kom ned og for engang skyld følte jeg mig udhvilet og ikke nær så fed og tung (gravid 2. gang i uge 29), så det var bare rart

Skulle så til Fr. havn og hente mine nye briller og købe et par fødselsdagsgaver til Stella, som blir 2 år d. 21. sep. Fandt lidt nips og lidt tøj - den "store" gave har hun jo fået, som var en ny seng og møbler til værelset

Men alts; pralet er mine nye briller - manden mente jeg så så godt ud med dem, at jeg sørme da fik et lille "put" i den anledning - han ELSKER mig når jeg har briller på

En skam maven var der, ellers havde jeg snuppet skoleuniformen på *hehe*

Knus fra mig - en god dag lige for en gang skyld

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

Koen.

hihi her sad jeg og fniste som en anden teenager over dit "put"

Men din mand har ret, de er super flotte til dig

Anmeld

14. september 2011

twinny

du ser også sk*de godt ud med dem... piiiiftt....

Anmeld

14. september 2011

Muffin_girl

Isabeau skriver:

Hej! Havde en kanon dag idag, som startede ud med at manden tog Stella fra morgenstunden, og jeg fik en halv time mere, som virkelig gjorde underværker!

Kaffen var klar, da jeg kom ned og for engang skyld følte jeg mig udhvilet og ikke nær så fed og tung (gravid 2. gang i uge 29), så det var bare rart

Skulle så til Fr. havn og hente mine nye briller og købe et par fødselsdagsgaver til Stella, som blir 2 år d. 21. sep. Fandt lidt nips og lidt tøj - den "store" gave har hun jo fået, som var en ny seng og møbler til værelset

Men alts; pralet er mine nye briller - manden mente jeg så så godt ud med dem, at jeg sørme da fik et lille "put" i den anledning - han ELSKER mig når jeg har briller på

Hihi jeg kom helt til at grine Men hvor ser du bare fin ud, flotte briller  

Anmeld

14. september 2011

B&J

wow hvor ser du bare super godt ud med dem på kan godt forstå din kæreste syntes det

Anmeld

14. september 2011

Giraffen

Isabeau skriver:

De er flotte!

er det Paul Frank? de ligner nemlig mine og det er nemlig Paul Frank og så står der "lost in the library" indeni, det lidt skægt

Men tillykke med de nye flotte briller

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.