Ondt i lænden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.708 visninger
12 svar
0 synes godt om
14. september 2011

GitteC78

Hej kloge piger

Jeg har de sidste par dage haft smerter i lænden. Lige nu gør det vildt ondt når jeg sidder og går. Jeg er i uge 16....

Hvad tror I smerter kan skyldes?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

Isabeau

GitteC78 skriver:

Hej kloge piger

Jeg har de sidste par dage haft smerter i lænden. Lige nu gør det vildt ondt når jeg sidder og går. Jeg er i uge 16....

Har selv haft det samme - er dog gravid i uge 28+5 nu. Måtte til fysioterapeaut, som mente det var vægten som var "kommet bag på mig" denne gang...? (gravid 2. gang.) Bad mig lave nogle øvelser, som hjælper lidt...

Har ikke de vilde råd, end bare "god bedring" og føler med dig

Anmeld

14. september 2011

GitteC78

Isabeau skriver:

Har selv haft det samme - er dog gravid i uge 28+5 nu. Måtte til fysioterapeaut, som mente det var vægten som var "kommet bag på mig" denne gang...? (gravid 2. gang.) Bad mig lave nogle øvelser, som hjælper lidt...

Har ikke de vilde råd, end bare "god bedring" og føler med dig

Tak skal du have.... Ja det er ikke sjovt at have ondt. Synes det er tidligt at have ondt, sidst jeg var gravid var der ingenting.... Jeg er lige startet i en børnehave og synes det er hårdt at være på arbejde når jeg har ondt.

Anmeld

14. september 2011

Isabeau

GitteC78 skriver:

Tak skal du have.... Ja det er ikke sjovt at have ondt. Synes det er tidligt at have ondt, sidst jeg var gravid var der ingenting.... Jeg er lige startet i en børnehave og synes det er hårdt at være på arbejde når jeg har ondt.

Skægt nok var der heller ikke noget som helst med mig sidste gang - overhovedet!

Er ked af og sige det, men denne gang glæder jeg mig virkelig til, det er overstået - gider bare ikke være gravid mere. Døjer så meget med ryggen, fødderne, vand i kroppen, sur, tvær og kvalme, træthed osv.

Har dog lige oprettet et indlæg, hvor jeg praler lidt af min dag idag, om for engangs skyld bare var skøn!

Mon noget varmt ville hjælpe eller noget koldt??

Anmeld

14. september 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Har samme problem, kan ikke komme ud af sengen om morgenen fordi mit/min lænd gør så ondt, at hele min krop er ved at falde sammen

Plejer normalt bare at tage det stille og roligt når det er, lave langsomme bevægelser og det plejer somregelt at virke nogenlunde.

Anmeld

14. september 2011

GitteC78

rikkeregnbue skriver:

Har samme problem, kan ikke komme ud af sengen om morgenen fordi mit/min lænd gør så ondt, at hele min krop er ved at falde sammen

Plejer normalt bare at tage det stille og roligt når det er, lave langsomme bevægelser og det plejer somregelt at virke nogenlunde.

Hold da op det lyder ikke godt... Jeg har heldigvis kun haft det nogle dage, så håber at det forsvinder.

Anmeld

14. september 2011

Tona

GitteC78 skriver:

Hej kloge piger

Bliv lige undersøgt for bækkenløsning for en sikkerheds skyld.

Kram og god bedring

Anmeld

14. september 2011

camillakrath

GitteC78 skriver:

Hej kloge piger

Vægten er en stor belastning.

Jeg fik konstateret bækkenløsning sent i graviditeten. Fordi jeg ikke havde fået det undersøgt blev det rigtig rigtig slemt. Tilsidst kunne jeg ikke vende mig i sengen og måtte have hjælp til alt.

Håber ikke det blev en hel skræmmehistorie, for det er også helt naturligt med lændesmerter når man "udvider" sig fordi barnet vokser. Dog synes jeg du skal være meget opmærksom, og få det undersøgt.

Og ellers er en varmepude bare GULD

Anmeld

15. september 2011

GitteC78

Amandas-mor skriver:

Bliv lige undersøgt for bækkenløsning for en sikkerheds skyld.

Kram og god bedring

Jeg har fået en tid hos lægen i morgen så bliver spændende hvad de siger...

Anmeld

15. september 2011

GitteC78

camillakrath skriver:

Vægten er en stor belastning.

Jeg fik konstateret bækkenløsning sent i graviditeten. Fordi jeg ikke havde fået det undersøgt blev det rigtig rigtig slemt. Tilsidst kunne jeg ikke vende mig i sengen og måtte have hjælp til alt.

Håber ikke det blev en hel skræmmehistorie, for det er også helt naturligt med lændesmerter når man "udvider" sig fordi barnet vokser. Dog synes jeg du skal være meget opmærksom, og få det undersøgt.

Og ellers er en varmepude bare GULD

Jeg skal til læge i morgen så må vi se hvad de siger....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.