Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ihh en af hver sikke hvor vidunderligt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Babylil skriver: Vi skal have en PRINS og en PRINSESSE Det kunne jo ikke være bedre
Vi skal have en PRINS og en PRINSESSE Det kunne jo ikke være bedre
Stort tillykke, det er jo helt perfekt og skønt med en af hver...
Vi fik selv 2 drenge og 1 pige for 4 mdr. siden og det er den største gave at få mere end et barn.
Hårdt arbejde men helt fantastisk.
KÆMPE TILLYKKE Bare det var mig fniz.. har 3 piger og vil SÅ gerne have en dreng osse hehe..
Rebecca55 skriver: Stort tillykke, det er jo helt perfekt og skønt med en af hver... Vi fik selv 2 drenge og 1 pige for 4 mdr. siden og det er den største gave at få mere end et barn. Hårdt arbejde men helt fantastisk.
Tusind tak, ej hvor fantastisk med trillinger Sikke da en overraskelse af få hele 3 børn på en gang ha ha. Men ja, det er jo en velsignelse
Dansker I Holland skriver: KÆMPE TILLYKKE Bare det var mig fniz.. har 3 piger og vil SÅ gerne have en dreng osse hehe..
Årh du har da 3 søde prinsesser Men forstår godt du kunne tænke dig en dreng - så har man prøvet begge dele
BigBabyWish skriver: Nej, hvor er det fantastisk! Både en lille prins og prinsesse. Kæmpe tillykke ...
Nej, hvor er det fantastisk!
Både en lille prins og prinsesse.
Kæmpe tillykke ...
Tak
Stefanie8 skriver: Ihh tillykke, hvor er det fantastisk
Ihh tillykke, hvor er det fantastisk
Tak Ja, det er jo helt vildt fantastisk med en af hver, men du har jo også en skøn dreng og pige
Babylil skriver: Årh du har da 3 søde prinsesser Men forstår godt du kunne tænke dig en dreng - så har man prøvet begge dele
Jaa det har jeg Men nu får jeg en nevø i januar månede, så kan jeg øve mig lidt hihi...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128