Ja, så fandt jeg også herind....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

604 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. januar 2009

AnnaMetteogJulie

Det ser jo ud til at være en dejlig side

Det går okay her i Frejlev, men var indlagt i et døgn i sidste uge, da jeg endnu engang blødte! Denne gang var det dog meget og jeg blev hentet i ambulance, da de på fødegangen ikke turde tage nogen chance! Julie tog det meget hårdt, at jeg lige pludselig skulle hentes af en ambulance, og spurgte om jeg skulle dø! Der hylede jeg bare og forklarede hende, at jeg selvfølgelig ikke skulle dø, men at babyen lige skulle tjekkes! Sidder sku helt med tårer i øjnene bare af at skrive det nu Blev tjekket på kryds og tværs, men de kunne ikke finde ud af, hvor blodet kom fra! Babyen har det fint og min moderkage ligger helt fint hvor den er, så det har nok været enten en rift eller en blodåre der er bristet!
Skal tage den med ro, men det gør jeg jo allerede pga bækkenet.....Synes godt nok, at der er længe til maj!

Knus Anna Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2009

holbøll

velkommen til. Stakkels dig, hvor måtte det være hårdt at forlade Julie. Men det er godt at baby og dig har det ok. Bækkenløsning er bare træls, havde det selv begge gange, men man dør da ikke af det

Kristian går utroligt meget op i "død" lige for tiden, hvad man kan dø af, om alle kommer op på en stjerne ligesom mormor og morfars hund. Det er altså et år siden den døde. Men hvad der har udløst det nu ved jeg ikke.

Knus Carina

Anmeld

20. januar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
AnnaMetteogJulie skriver:

Det ser jo ud til at være en dejlig side

Det går okay her i Frejlev, men var indlagt i et døgn i sidste uge, da jeg endnu engang blødte! Denne gang var det dog meget og jeg blev hentet i ambulance, da de på fødegangen ikke turde tage nogen chance! Julie tog det meget hårdt, at jeg lige pludselig skulle hentes af en ambulance, og spurgte om jeg skulle dø! Der hylede jeg bare og forklarede hende, at jeg selvfølgelig ikke skulle dø, men at babyen lige skulle tjekkes! Sidder sku helt med tårer i øjnene bare af at skrive det nu Blev tjekket på kryds og tværs, men de kunne ikke finde ud af, hvor blodet kom fra! Babyen har det fint og min moderkage ligger helt fint hvor den er, så det har nok været enten en rift eller en blodåre der er bristet!
Skal tage den med ro, men det gør jeg jo allerede pga bækkenet.....Synes godt nok, at der er længe til maj!

Knus Anna Mette

Årh altså!!!... Sikke en historie. Men de har altså bare helt vildt meget i hovedet de små pusser der.

Da vi skulle af med babyen, var Idun også sikker på at den var død, fordi jeg havde spist noget jeg ikke måtte. Tom havde været meget efter mig for at spise ordenligt, selvom jeg havde kvalme og hun var meget ked af, hvis jeg nu havde slået den ihjel.

Heldigvis var det jo ikke mig, der havde gjort den noget kan man sige.

Men de små tænker jo meget over tingene, så det er klart at det har været hårdt for hende, at du blev hentet i ambulance, men jeg forstår godt at du ingen chancer tager i det ligenu.

KRAM og dejligt du også fandt hertil...!!

Anmeld

20. januar 2009

Susan1978

årh ja de små forstår ski mere end vi aner..

jeg havde ikke fået ringet hjem et par dage da vi var på skiferie og jannik mente også jeg skulle vente, da Ea så ellers ville komme til at savne os for meget, men så ringede svigermor og sagde at vi altså skulle ringe hjem om aftenen for Ea var begyndt at sige "tror du ikke mor kan lide mig mere"

Piv stakkels pige.

Men dejligt at alt er ok Anna Mette.

Susan

Anmeld

20. januar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Susan1978 skriver:

årh ja de små forstår ski mere end vi aner..

jeg havde ikke fået ringet hjem et par dage da vi var på skiferie og jannik mente også jeg skulle vente, da Ea så ellers ville komme til at savne os for meget, men så ringede svigermor og sagde at vi altså skulle ringe hjem om aftenen for Ea var begyndt at sige "tror du ikke mor kan lide mig mere"

Piv stakkels pige.

Men dejligt at alt er ok Anna Mette.

Susan

NÅÅÅÅÅRRR... av hjertet... Ja, så kan man lære det!!! Jeg har også lidt haft den holdning, kun at snakke med dem, når de selv vil snakke, så man ikke skaber unødigt savn. Men den sved...

Men rart at få det atvide, så man ved det til en anden gang

Anmeld

20. januar 2009

Heidimed lea

kære annamette

hvor er jeg bare ked af og høre du skal døje sådan, du har jo været nok igennem, men dejlig og høre at den lille har det fint. og du?? holder du modet oppe, tænker på dig og krydser fingre for at den lille holder ved øvøv

håber snart vi ses knus Heidi

Anmeld

20. januar 2009

Tina2

Hej Anna Mette....

Huha, det lyder godt nok træls, håber alt er ok!!!!

Jeg har selv oplevet blødninger begge gange. Lige omkring uge 30-32.... Værst med Filuca... Der lå kjeg i sofaen en eftermiddag og pludselig sejlede det bare i blod:-S

Fik med rystende hænder ringet til Thomas, og han kom ræsende hjem- det lignede seriøst et blodbad:-(
Vi ræsede på fødegangen- vi kørte rent faktisk på fortovet midt på Vesterbro, da det var midt i myldretiden.... Puha for en tur....

Heldivis var der ingenting og blødningen stoppede da vi kom derop, sp de sagde det måtte være et bristet blodkar eller lign... Men hold op det var ikke rart.... Man når jo fandme og tænke nogle ret slemme tanker..... :-(

Jeg kan godt forstå du synes der er rigtig lang tid til maj!!!!!! Sig til hvis vi skal ses en weekend, vi kan sagtens være her.,.. Kan være flere af de andre også vil:-)

Pas godt på dig selv, søde!!!

Kram Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.