Hvornår fik i lavet PKS

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår fik i en tid til PKS

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.011 visninger
16 svar
0 synes godt om
14. september 2011

Kløver

Hey tøser, ville lige høre hvornår i fik lavet PKS, da det nok er den vej vi skal, når tiden engang nærmer sig, men er jo nysgerrig efter hvornår i fik tid til at få kejsersnittet lavet

Så kom frisk, hvornår fik i tid til kejsersnittet, og hvornår fik i det rent faktisk lavet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

Mette 28

Hej jeg skulle have haft det 38+4 men natten mellem 38+1 og 38+2 begyndte mit vand at sive så fik aks om aften 38+2, her i Odense laver de de helst så tæt på termin som muligt men pga påsken og mit bækken og en diskus i lænden fik jeg tid noget før, men ja lillepigen ville selv vælge dato og ikke have fødselsdag sammen dag som hendes onkel

Anmeld

14. september 2011

maria_wlt

Mit blev plandlagt til 38+6 men det blev udsat til 39+0

Anmeld

14. september 2011

Hvem?

Maja84 skriver:

Hey tøser, ville lige høre hvornår i fik lavet PKS, da det nok er den vej vi skal, når tiden engang nærmer sig, men er jo nysgerrig efter hvornår i fik tid til at få kejsersnittet lavet

Så kom frisk, hvornår fik i tid til kejsersnittet, og hvornår fik i det rent faktisk lavet

Skulle have haft PKS i uge 38, men han meldte sin ankomst noget tid før

Anmeld

14. september 2011

Kløver

Tak for svar allesammen, dejligt det er så tæt på termin, håber selv på at få tid så tæt på termin som overhovedet muligt, så håber det bliver ca 1 uge inden frem for 2-3 uger før

Anmeld

14. september 2011

merethe

Profilbillede for merethe

39+0 fik jeg lavet pks

Anmeld

14. september 2011

Fru.Mäes <3

merethe skriver:

39+0 fik jeg lavet pks

Samme her

Anmeld

14. september 2011

BellaT

38+3 og 38+2. På OUH. Men de er vist igang med noget forsøg nu. Noget med at nogle kvinder får 11 dage før termin og andre kvinder 4 dage før termin. For at se om der er betydelig forskel på børnenes helbred og om pks-dato bør rykkes tættere på termin.

Anmeld

16. september 2011

Kløver

flere som vil dele, eller give deres stemme

Anmeld

21. september 2011

LISBETH:-)

Jeg fik det 3 dage før min terminsdato, ville gerne have haft det lidt tidligere men der var ikke noget og gøre! Heldigvis gik jeg ikke i fødsel selv (som var det jeg frygtede) så det var fint og vente så længe som muligt - og kan lige tilføje at det var en fantastisk oplevelse (med en helveds vaginal fødsel i bagagen)

Jeg fik datoen ca 6 uger før

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.