Giv mig et tegn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

310 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. september 2011

Troldemommi

Jeg mangler et tegn på at det snart sker, jeg er idag 40+6 og der sker bare intet jeg har ingen plukveer, ingen tegnblødning og jeg har ikke set min slimprop overhovedet, maven er så stor så stor og den lille giver sig til kende mange gange om dagen men nu må hun altså gerne snart komme ud

Er der andre end mig der oplevede ikke at opleve de ting jeg mangler så langt henne i graviditeten ?

Jeg får at vide af jordemoderen at jeg bare skal slappe af og nyde de sidste dage men det er altså ikke nemt når man overalalyserer de mindste  ting der sker i ens krop

Monica 40+6

ps vil i lige høre noget sjovt

jeg har lige snakket med en veninde hun sagde Monica hvis du føder i morgen skal babyen så ikke hedde Helle :-) øøhh nej men kan i gætte hvem hun stemmer på :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

Gaia

Jeg havde hverken tegnblødning, slimprop, plukveer eller andet efter terminsdagen...kan huske jeg troede Jeg ikke kunne for der sket jo ikke en skid..da jeg var 40+6 gik vandet om morgenen kl. 5.30. Havde haft en super god nat og sovet så godt og lige pludselig så var der gang i fødslen..stille og roligt så bare nyd at du ikke plages af alt mulig og slap af, måske det kommer til at foregå lidt på samme måde som hos mig med vandafgang efter en god nat søvn pøj pøj sender lidt ve-støv

Anmeld

14. september 2011

Troldemommi

Gaia skriver:

Jeg havde hverken tegnblødning, slimprop, plukveer eller andet efter terminsdagen...kan huske jeg troede Jeg ikke kunne for der sket jo ikke en skid..da jeg var 40+6 gik vandet om morgenen kl. 5.30. Havde haft en super god nat og sovet så godt og lige pludselig så var der gang i fødslen..stille og roligt så bare nyd at du ikke plages af alt mulig og slap af, måske det kommer til at foregå lidt på samme måde som hos mig med vandafgang efter en god nat søvn pøj pøj sender lidt ve-støv

Tak for dit svar og ve-støvet, jeg sidder bare og håber min fødsel kommer til at gå ligeså godt som din :-)

Monica 40 plus 6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.