Så er jeg på banen igen ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2009

Mca<3

tascia skriver:

ikke lige min kop te... kommer til at tænke på en brugervejledning (manual) og samuel, er bare et navn til en lille lækker chokolade dreng og ikke en nordbo ;-)

//Natascia

Ha ha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2009

Mca<3

Bastian skriver:

Jeg tænker Halløj på Badehotellet . Jeg synes det er sødt til en lille dreng fra Spanien, men en Manuel Jensen er lidt for sært. Jeg er mere til Samuel!

Godt ,, for det er kæresten også

Anmeld

20. januar 2009

Bastian

3 gangs mor skriver:

Godt ,, for det er kæresten også

Kan i øvrigt ikke helt forstå hvor assocationerne til små mørke drenge kommer ind . Men Samuel er et hebraisk navn, der betyder "hørt af gud" (og det er vel ikke så ringe endda)

Anmeld

20. januar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Bastian skriver:

Jeg tænker Halløj på Badehotellet . Jeg synes det er sødt til en lille dreng fra Spanien, men en Manuel Jensen er lidt for sært. Jeg er mere til Samuel!

Helt enig med dig!

Synes også at Samuel er rigtig sødt.

Anmeld

20. januar 2009

tascia

Kan i øvrigt ikke helt forstå hvor assocationerne til små mørke drenge kommer ind . Men Samuel er et hebraisk navn, der betyder "hørt af gud" (og det er vel ikke så ringe endda)

hvorfor ikke? der er vel ingen regler for hvilke associationer man får eller hva? :-)

måske er navnet hebrarisk og måske det betyder hørt af gud, men det siger navnet jo ikke når man læser det, så med mindre man undersøger navnets betydning, ja så er det vel ens egen tolkning der gælder...

jeg kender en mørk som hedder samuel, og derfor var det det første der faldte mig ind...

//Natascia

Anmeld

20. januar 2009

Bastian

tascia skriver:

hvorfor ikke? der er vel ingen regler for hvilke associationer man får eller hva? :-)

måske er navnet hebrarisk og måske det betyder hørt af gud, men det siger navnet jo ikke når man læser det, så med mindre man undersøger navnets betydning, ja så er det vel ens egen tolkning der gælder...

jeg kender en mørk som hedder samuel, og derfor var det det første der faldte mig ind...

//Natascia

Ok, synes bare at det er et meget jødisk navn, men det er klart man knytter navne meget til de mennesker man har mødt i løbet af livet med samme navn...

Anmeld

20. januar 2009

Honningblomst

Hvad med Amanuel....det hedder min lille grandnevø til mellemnavn-smiler

Anmeld

21. januar 2009

tascia

Bastian skriver:

Ok, synes bare at det er et meget jødisk navn, men det er klart man knytter navne meget til de mennesker man har mødt i løbet af livet med samme navn...

præcis, man knytter navnet til mennesker man har mødt :-)

vi har lige fået en fætter i dag som muligvis skal hedde william! min venindes bamse hed william, så kan slet ikke forholde mig til at de vil kalde en dreng det ;-)

//Natascia

Anmeld

21. januar 2009

3rollinger

Jeg er personligt klart til Samuel. Kan jeg faktisk rigtig godt lide. Mens Manuel ville jeg aldrig kalde min soen, nok fordi jeg bor i Spanien og det hedder saa mange. Baade gamle som unge. Og ikke noedvendigvis laekre latinoer.

Har dog en god russisk ven der hedder Manuel og der vinder navnet lidt.

Men som sagt, er meget mere til Samuel. Og kender en lille soed halvt dansk halvt spansk dreng der hedder det.

Knus
Trine

Anmeld

21. januar 2009

Mca<3

Tak for alle jeres input Nu må vi se hva det bliver ,,,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.