Regelmæssige (pluk)veer? HJÆLP!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

548 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. september 2011

Anonym trådstarter

Hej allesammen

Har både søndag aften, mandag aften og igen nu her haft regelmæssige (pluk)veer, som bider ret godt...

Søndag varede de 1-1½ minut og kom til sidst med 5-6 min. imellem, mandag varede de ligeså længe, men kom så med lidt større interval, men næste morgen var de væk (i begge tilfælde) og nu her varer de igen 1-1½ minut og kommer cirka hver 7. minut...

Min mave bliver helt hård og det strammer ret godt i hele maven, men synes ikke det føles som mens-smerter eller smerter i lænden, som veer jo oftest gør - det er mere hele maven, som spænder ret godt...
Skal koncentrere mig lidt om dem, når de står på...

Tror I det er optakt til "rigtige" veer, eller er det bare plukveer, som snyder mig?

Er i uge 39 - så fødslen nærmer sig jo med hastige skridt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hej allesammen

Har både søndag aften, mandag aften og igen nu her haft regelmæssige (pluk)veer, som bider ret godt...

Søndag varede de 1-1½ minut og kom til sidst med 5-6 min. imellem, mandag varede de ligeså længe, men kom så med lidt større interval, men næste morgen var de væk (i begge tilfælde) og nu her varer de igen 1-1½ minut og kommer cirka hver 7. minut...

Min mave bliver helt hård og det strammer ret godt i hele maven, men synes ikke det føles som mens-smerter eller smerter i lænden, som veer jo oftest gør - det er mere hele maven, som spænder ret godt...
Skal koncentrere mig lidt om dem, når de står på...

Tror I det er optakt til "rigtige" veer, eller er det bare plukveer, som snyder mig?

Er i uge 39 - så fødslen nærmer sig jo med hastige skridt

Jeg tror det er din livmoder, der øver sig kraftigt..og det kan jo være, din krop lige pludseligt beslutter sig til at gå igang for alvor...men det sker der jo heller ikke noget ved.

Da jeg skulle have min den første havde jeg det også på den måde den sidste uges tid inden, jeg for alvor fik veer.
Det gik også i sig selv om aftenen når jeg kom i seng og var så væk næste morgen.

Dyrk noget god sex..gå nogle lange ture..tag nogle trapper..så kommer det nok

Kærligst
Sussie

Anmeld

14. september 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Jeg tror det er din livmoder, der øver sig kraftigt..og det kan jo være, din krop lige pludseligt beslutter sig til at gå igang for alvor...men det sker der jo heller ikke noget ved.

Da jeg skulle have min den første havde jeg det også på den måde den sidste uges tid inden, jeg for alvor fik veer.
Det gik også i sig selv om aftenen når jeg kom i seng og var så væk næste morgen.

Dyrk noget god sex..gå nogle lange ture..tag nogle trapper..så kommer det nok

Kærligst
Sussie

Tusind tak for svar

Det er præcis det samme her, søndag fortsatte de, da jeg kom i seng, men næste morgen var de pist væk... Og mandag forsvandt de, da jeg kom op i seng...

Nu bliver jeg siddende og satser stærkt på, de så fortsætter, så jeg kan få guldet ud Hihi

Ellers må vi i gang under dynen i aften og så starte dagen i morgen med at rende op og ned af trapperne

Anmeld

14. september 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Tusind tak for svar

Det er præcis det samme her, søndag fortsatte de, da jeg kom i seng, men næste morgen var de pist væk... Og mandag forsvandt de, da jeg kom op i seng...

Nu bliver jeg siddende og satser stærkt på, de så fortsætter, så jeg kan få guldet ud Hihi

Ellers må vi i gang under dynen i aften og så starte dagen i morgen med at rende op og ned af trapperne

Hehe..jeg troede også at det at blive oppe hjalp...men det gjorde det ikke LOL

Så..du må bare lade din krop selv bestemme..hehe!

Anmeld

14. september 2011

henh01

sender dig en masse ve støv

Anmeld

15. september 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Hehe..jeg troede også at det at blive oppe hjalp...men det gjorde det ikke LOL

Så..du må bare lade din krop selv bestemme..hehe!

Ja, der er vidst ikke andet for - lillefisen bestemmer selv sin fødselsdag

Anmeld

15. september 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

sender dig en masse ve støv

Tusind mange tak - modtages med STOR glæde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.