Kærlighed i børnehøjde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.640 visninger
13 svar
0 synes godt om
14. september 2011

TbCp

I børnehaven i dag fortæller Sylvesters mor mig at Sylvester er meget forelsket i Liva. Han havde sagt derhjemme at han gerne ville være kæreste med hende og så måtte han jo spørge hende. Så da Sylvester kom i børnehave spurgte han Liva om de skulle være kærester men Liva havde sagt "NEJ!!" 
Sylvesters hjerte var blevet knust for han havde allerede planlagt hvordan de skulle giftes i børnehaven og at de skulle have boller med at dele ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

QueDee

Nårhh verden er allerede ubarmhjertig for stakkels Sylvester .

Anmeld

14. september 2011

Fam. Madsen

åhhh arme dreng  han må finde en ny kærlighed 

Anmeld

14. september 2011

Isabella_mor

TbCp skriver:

I børnehaven i dag fortæller Sylvesters mor mig at Sylvester er meget forelsket i Liva. Han havde sagt derhjemme at han gerne ville være kæreste med hende og så måtte han jo spørge hende. Så da Sylvester kom i børnehave spurgte han Liva om de skulle være kærester men Liva havde sagt "NEJ!!" 
Sylvesters hjerte var blevet knust for han havde allerede planlagt hvordan de skulle giftes i børnehaven og at de skulle have boller med at dele ud

nårrrrrhh 

Anmeld

14. september 2011

Muffin_girl

TbCp skriver:

NÅÅÅEERRRH hvor sødt  

Anmeld

14. september 2011

Lisbeth1985

TbCp skriver:

Nåååå... Stakkels dreng

Anmeld

14. september 2011

TbCp

Ja det er lidt synd for ham. Jeg spurgte Liva hvorfor hun ikke ville være kæreste med ham og hun fortalte at det ville hun ikke fordi han driller hende og siger hun ikke må sidde ved siden af ham når de spiser man skal jo heller ikke finde sig i alt

Anmeld

14. september 2011

jydeinden

TbCp skriver:

Ja det er lidt synd for ham. Jeg spurgte Liva hvorfor hun ikke ville være kæreste med ham og hun fortalte at det ville hun ikke fordi han driller hende og siger hun ikke må sidde ved siden af ham når de spiser man skal jo heller ikke finde sig i alt

haha hvor er hun altså herlig

det er da godt hun kan sige fra

Anmeld

14. september 2011

TbCp

jydeinden skriver:

haha hvor er hun altså herlig

det er da godt hun kan sige fra

Haha ja Man skal jo ikke bare tage hvem som helst

Anmeld

14. september 2011

jydeinden

TbCp skriver:

Haha ja Man skal jo ikke bare tage hvem som helst

hihi nej, man kan aldrig blive for ung til at have smag, og den dreng kunne da også bare til at være høflig *fniser*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.