til os med lang negle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

932 visninger
2 svar
0 synes godt om
20. januar 2009

SaNiNa

Ja jeg kan ikke leve uden min negle, kan slet ikke åbne bøtter og sådan noget uden dem...
Men de kan jo godt få en rigtig grim farve så fandt ud af at man kunne bruge citroner..

saften fra ½ citron i en kop eller bøtte og så kogende vand i så dupper man neglene ned i nogle gang og de blive fine hvide...

Husk at smør fingerne med en god crem bagefter...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2009

Pia.

Sanne skriver:

Ja jeg kan ikke leve uden min negle, kan slet ikke åbne bøtter og sådan noget uden dem...
Men de kan jo godt få en rigtig grim farve så fandt ud af at man kunne bruge citroner..

saften fra ½ citron i en kop eller bøtte og så kogende vand i så dupper man neglene ned i nogle gang og de blive fine hvide...

Kan dog ikke prale af laaange negle - desværre... det betaler jeg mig fra....

Men tak for tippet alligevel...

Anmeld

20. januar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sanne skriver:

Negle-olie

Det behøver ikke at være de dyre små flasker hos negle-damen, men man kan sagtens bruge fx. tidsel olie. Evt. med lidt æterisk olie i. Det er rigtig godt, både for negle og neglebånd

Og helt sikkert, er det godt for hænderne med god creme. Men hvis man går direkte efter neglene, så er negle-olie et hit

Og stakkels mig, kan heller ikke få lange negle... og det med at gå med acrylnegle... hehe. Det er jeg vidst blevet for gammel til, selvom jeg selv har kursus i at lave dem, så det ikke engang koster en mill. Nu har jeg bare andet at bruge min tid på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.