Anbefal en ring ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.411 visninger
17 svar
0 synes godt om
14. september 2011

Kløver

Uha ja så står vi i et lille dilemma

Vi skal giftes, og glæder mig rigtig meget, men men men så spørgsmålet om ringene.

Til at starte med snakkede vi om at bruge vores forlovelsesringe, men desværre kan jeg ikke længere passe min.

Vi vil så have et nyt sæt ringe, ikke for dyre, da ingen af os kan holde ud at gå med ring, jeg selv pga min fingre ofte hæver op, overvejer dog rigtig meget at sætte ringen i en kæde om halsen

Ringene må gerne være ens rundt om hele ringen, dvs ikke en stor sten midt på ringen, synes det er upraktisk, og skal der være sten eller mynster i, skal det være gennemgående, for ellers går man og drejer ringen, gjorde jeg med min forlovelsesring.

nogle gode ideer til nogle, ringe, som ikke er alt for dyre, men samtidig pæne og enkle, havde selv noget hvidguld i tankerne

vores forlovelsesringe er helt enkle i sølv, hvor min har en lille sten i

Håber på gode ideer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2011

Camillakn

jeg syntes sådan nogle ringe her er rigtig søde, især hvis det skal være til rundt om halsen. Det er så i sølv

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. september 2011

Kløver

Camillakn skriver:

jeg syntes sådan nogle ringe her er rigtig søde, især hvis det skal være til rundt om halsen. Det er så i sølv

de er rigtig fine, minder faktisk rigtig meget om vores forlovelsesringe, som bare er glatte istedet

Anmeld

16. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Maja84 skriver:

Uha ja så står vi i et lille dilemma

Vi skal giftes, og glæder mig rigtig meget, men men men så spørgsmålet om ringene.

Til at starte med snakkede vi om at bruge vores forlovelsesringe, men desværre kan jeg ikke længere passe min.

Vi vil så have et nyt sæt ringe, ikke for dyre, da ingen af os kan holde ud at gå med ring, jeg selv pga min fingre ofte hæver op, overvejer dog rigtig meget at sætte ringen i en kæde om halsen

Ringene må gerne være ens rundt om hele ringen, dvs ikke en stor sten midt på ringen, synes det er upraktisk, og skal der være sten eller mynster i, skal det være gennemgående, for ellers går man og drejer ringen, gjorde jeg med min forlovelsesring.

nogle gode ideer til nogle, ringe, som ikke er alt for dyre, men samtidig pæne og enkle, havde selv noget hvidguld i tankerne

vores forlovelsesringe er helt enkle i sølv, hvor min har en lille sten i

Håber på gode ideer

De har mange fine her:

http://www.chanti.dk/?menuId=4&gclid=CPe_1NC4oasCFQgj3godaEQVqw#M-Guld-Ringe-Hvidguld

Anmeld

16. september 2011

Camillakn

Maja84 skriver:

de er rigtig fine, minder faktisk rigtig meget om vores forlovelsesringe, som bare er glatte istedet

Oka, sjovt.

Jeg har fundet min drømme ring herinde: www.dirksdesign.com

Der er ringe i alle prisklasser, men deres vielsesringe er lidt heftige i priserne

Tilgengæld så mener jeg jo at man ik behøver købe dem som et par, men at man sagtens kan købe ringene hver for sig.

Men ja, denne her er jeg dybt forelsket i .. Men jeg har så os bare en stor kærlighed tll ringe med blomster  

Anmeld

16. september 2011

Kløver

Oka, sjovt.

Jeg har fundet min drømme ring herinde: www.dirksdesign.com

Der er ringe i alle prisklasser, men deres vielsesringe er lidt heftige i priserne

Tilgengæld så mener jeg jo at man ik behøver købe dem som et par, men at man sagtens kan købe ringene hver for sig.

Men ja, denne her er jeg dybt forelsket i .. Men jeg har så os bare en stor kærlighed tll ringe med blomster  

Fandt da et sæt som er lidt i stil med hvad jeg nok synes kunne være pænt, min ring gennemgående mønster evt med sten, hele vejen rundt, mandens helt uden mønsteret eller sten, men ellers ens skal bare ikke være præcis dem da de koster 16.000-17.000 kr for et sæt ringe

Anmeld

16. september 2011

Camillakn

Maja84 skriver:

Fandt da et sæt som er lidt i stil med hvad jeg nok synes kunne være pænt, min ring gennemgående mønster evt med sten, hele vejen rundt, mandens helt uden mønsteret eller sten, men ellers ens skal bare ikke være præcis dem da de koster 16.000-17.000 kr for et sæt ringe

Det var da bare dejligt  
Godt jeg kunne hjælpe lidt ..  

Anmeld

16. september 2011

Kløver

Camillakn skriver:

Det var da bare dejligt  
Godt jeg kunne hjælpe lidt ..  

ja tak, synes de er pæne, men må se om de har noget i stil måske, til en billige penge ved vores lokale guldsmed

Anmeld

16. september 2011

Turtles

Halløjsa.

Har i overvejet at bruge gammle smykker og få dem smeltet om?
Så skal i jo "kun" betale arbejds lønnen??
Og så kan i selv være med det at designe jeres ringe??

Bare et foreslag som jeg selv ville gøre brug af, har nemlig en masse sølv og en smule guld liggende som jeg aldrig bruger

Håber i finder en løsning.
God weekend!

Anmeld

18. september 2011

Kløver

Turtles skriver:

Halløjsa.

Har i overvejet at bruge gammle smykker og få dem smeltet om?
Så skal i jo "kun" betale arbejds lønnen??
Og så kan i selv være med det at designe jeres ringe??

Bare et foreslag som jeg selv ville gøre brug af, har nemlig en masse sølv og en smule guld liggende som jeg aldrig bruger

Håber i finder en løsning.
God weekend!

har desværre ikke en masse gammelt guld liggende jeg kan bruge til formålet, ellers super ide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.