Anderledes juniorseng..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.205 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. september 2011

Anonym trådstarter

Er der nogen der kan anbefales en lidt anderledes juniorseng? Eller bare linke til noget..

Jeg synes der er så mange keeeedelige juniorsenge og vil gerne have noget ikke alle har 

Sønnen er to år til december så det haster ikke med at finde én, men sidder og surfer rundt på nettet og hygger mig med det.

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

Anonym trådstarter

14. september 2011

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

hvis du laver en google søgning, som den her:

fficial&q=toddler+bed&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&biw=1153&bih=771&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi">http://www.google.dk/search?hl=da&client=firefox-a&hs=PhY&rls=org.mozilla:en-USfficial&q=toddler+bed&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&biw=1153&bih=771&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi

kan du måske finde lidt inspiration. De er så gode til det i udlandet

De er godt nok søde! Hvorfor kan man slet ikke få sådan noget lignende herhjemme

Anmeld

14. september 2011

aarhusmor

Anonym skriver:

De er godt nok søde! Hvorfor kan man slet ikke få sådan noget lignende herhjemme

fordi kundeunderlaget ikke er stort nok.

Men mange af dem kan man jo bestille i udlandet. Det er bare træls at forelske sig i en model hvor man ikke kan

Anmeld

14. september 2011

Anonym trådstarter

Andre idéer

Anmeld

14. september 2011

Anonym trådstarter

14. september 2011

LSU

på www.luksusforalle.dk har de rigtig mange fede børnesenge synes jeg 

Anmeld

14. februar 2012

MortilElias2010

http://www.legetojforborn.dk/product.asp?productid=SCTBB19 - Elias har noget med Brandmand Sam for tiden, han er 2+ - så vi vil gerne have den her når vi laver hans værelse om til et tumlingeværelse. Den er bare udsolgt pt. øv bøv.  men håber de får den tilbage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.