Tidlig scanning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.301 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. september 2011

Anonym trådstarter

Nogle herinde der fik lavet en tidlig scanning med henvisning fra lægen?

Hvor længe gik der fra du havde været ved lægen til du fik brev om scanning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

sofiell89

Jeg går til gynækolog i forvejen og snakkede med dem tidligere idag, og de sagde at jeg bare skulle have en henvisning fra min læge, så kunne de følge mig derude igennem hele graviditeten, inkl. tidlig scanning i uge 7 ca.. Jeg skulle bare ringe til dem så snart jeg havde henvisningen, så kunne vi bestille tid

Anmeld

14. september 2011

sofiell89

sofiell89 skriver:

Jeg går til gynækolog i forvejen og snakkede med dem tidligere idag, og de sagde at jeg bare skulle have en henvisning fra min læge, så kunne de følge mig derude igennem hele graviditeten, inkl. tidlig scanning i uge 7 ca.. Jeg skulle bare ringe til dem så snart jeg havde henvisningen, så kunne vi bestille tid

min gyn ligger i en skannings klinik..

Anmeld

14. september 2011

Kløver

Anonym skriver:

Nogle herinde der fik lavet en tidlig scanning med henvisning fra lægen?

Hvor længe gik der fra du havde været ved lægen til du fik brev om scanning?

Altså de gange jeg har fået dte, har været genne gynækologen, hvor jeg var henvist allerede inden jeg blev gravid, så ved ik hvordan det foregår, ved kontakt med lægen, men kunne forestille mig du ville blive henvist til sygehus eller gynækolog. Ved gynækologen ringede jeg ind og fik en tid, hvor man fra sygehusets side nok for brev, og gør de det som ved nakkefold, får du nok brev tidligst 3 uger før, men kommer nok an på hvor tidligt de scanner og hvad grunden er

Anmeld

14. september 2011

foto på lærred

De fleste læger laver henvisningen elektronisk nu så lige så snart lægen har sendt den afsted kan du bestille tid

Camilla

www-foto-paa-laerred.dk

Collager og dåbs- og fødsessdagsinvitationer

Anmeld

14. september 2011

Kløver

sofiell89 skriver:

Det jeg nød til at lave fodnote på

Dvs at hvis du er henvist i forvejen til en gynækolog hvor de kan scanne, så kan de følge en gennem hele graviditeten, ang scanninger. jeg synes det ville være dejligt hvis min gyn kunne det, er indtil videre kun knyttet til dem, indtil nakkefoldsscanningen, men ville være rigtig glad hvis de kunne scanne mig til både NF og MD da jeg kender dem, og de er utrolig søde, og ligger tættere på min bopæl.

Blev lige nød til at høre dig ad, fik du bare en henvisning til det fra EL

Anmeld

14. september 2011

Kofoed.

Jeg var til lægen en torsdag og fik brevet mandag (tror jeg, det var i hvert fald hurtigt) og fik en tid til 1½ uge efter, altså 15 dage efter jeg var til lægen skulle jeg scannes Troede jeg var 7+3 til scanningen, men det viste sig jeg var 7+5.

Anmeld

14. september 2011

baby012

1 dag  

Anmeld

14. september 2011

Anonym trådstarter

Tak for jeres dejlige svar! Jeg håber at høre fra dem hurtigst. Det er på sygehuset jeg skal scannes. En tryghedsscanning da jeg tidligere har mistet 3 gange.

Anmeld

14. september 2011

sofiell89

Maja84 skriver:

Det jeg nød til at lave fodnote på

Dvs at hvis du er henvist i forvejen til en gynækolog hvor de kan scanne, så kan de følge en gennem hele graviditeten, ang scanninger. jeg synes det ville være dejligt hvis min gyn kunne det, er indtil videre kun knyttet til dem, indtil nakkefoldsscanningen, men ville være rigtig glad hvis de kunne scanne mig til både NF og MD da jeg kender dem, og de er utrolig søde, og ligger tættere på min bopæl.

Blev lige nød til at høre dig ad, fik du bare en henvisning til det fra EL

Det var hvad gynækologen sagde til mig idag da jeg ringede derind.. Jeg skal først til min egen læge imorgen, har kun lige testet positiv.. Men hun sagde at jeg skulle bede ham om en opfølgende henvisning derud til så kunne de følge mig gennem hele graviditeten.. Men prøv og hør din læge / gyn om de har den mulighed.. For det giver jo en tryghed for dig at det er en man kender

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.