Canada Goose for men i sort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
529 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. september 2011

Miin'Baby'Mus

Hej hej tøser  ..

Jeg købte en lækker Canada Goose Expedition jakke (lang model) til min kæreste sidste år i julegave (størrelsen er 2XL), Han nåede at bruge den i måske 2 måneder, hvis det overhovedet kan gøre det, han syntes at den var for varm og faktisk også lidt for stor, men jeg syntes jo at han skulle give det en chance fordi det simpelthen er verdens lækreste jakke  ..

Nå men, han er igen i år nået til den konklussion, at den er for stor og for varm, og han vil selvfølgelig heller have en anden jakke til vinter..

Så jeg sælger jakken Ny pris er 5999,95 kr.

Jeg tænkte at 3000 kr var en ok pris? Men bud modtages selvfølgelig gerne 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2011

mor til lille emma

Norman skriver:

Hej hej tøser  ..

Jeg købte en lækker Canada Goose Expedition jakke (lang model) til min kæreste sidste år i julegave (størrelsen er 2XL), Han nåede at bruge den i måske 2 måneder, hvis det overhovedet kan gøre det, han syntes at den var for varm og faktisk også lidt for stor, men jeg syntes jo at han skulle give det en chance fordi det simpelthen er verdens lækreste jakke  ..

Nå men, han er igen i år nået til den konklussion, at den er for stor og for varm, og han vil selvfølgelig heller have en anden jakke til vinter..

Så jeg sælger jakken Ny pris er 5999,95 kr.

Jeg tænkte at 3000 kr var en ok pris? Men bud modtages selvfølgelig gerne 

Jeg vil gerne købe den for 1500 hvis den ikke fejler noget.

Anmeld

15. september 2011

Miin'Baby'Mus

som sagt   har den været brugt utrolig lidt. Man kan slet  ikke se at den har været brugt. Og derfor  er 1500 også for lidt

Anmeld

22. september 2011

mor til lille emma

Norman skriver:

som sagt   har den været brugt utrolig lidt. Man kan slet  ikke se at den har været brugt. Og derfor  er 1500 også for lidt

okay, held og lykke med salget så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.