Gluckosebehandling, ad ad ad!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.504 visninger
12 svar
0 synes godt om
14. september 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Hej alle :-)

Var til en 'frygtelig' oplevelse i dag :-( Gluckosebehandling, som overvægtige gravide og gravide med familie der har sukkersyge får tilbudt og selvfølgelig takker jeg pænt ja til tilbuddet, da jeg ikke ser der skulle ske min baby noget! Vil jo prinsessen det bedste...

Men føøøøøøøøøøøj, hvor var det ulækkert!

Har det bare elendigt nu! Kan slet ikke spise, har kvalme og føler mig helt forkert tilpas. Øv!

Andre der har haft de 'efter virkninger' af det??? Og lyder det som noget der er helt normalt, eller skulle jeg måske kontakte min læge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

Troldemommi

fik du ikke citron saft i drikken ?

men jo det er ikke lige en lækker drik, jeg fik også lidt kvalme af den :-)

Anmeld

14. september 2011

Clisolka

rikkeregnbue skriver:

Hej alle :-)

Var til en 'frygtelig' oplevelse i dag :-( Gluckosebehandling, som overvægtige gravide og gravide med familie der har sukkersyge får tilbudt og selvfølgelig takker jeg pænt ja til tilbuddet, da jeg ikke ser der skulle ske min baby noget! Vil jo prinsessen det bedste...

Men føøøøøøøøøøøj, hvor var det ulækkert!

Har det bare elendigt nu! Kan slet ikke spise, har kvalme og føler mig helt forkert tilpas. Øv!

Andre der har haft de 'efter virkninger' af det??? Og lyder det som noget der er helt normalt, eller skulle jeg måske kontakte min læge?

Det er skam en helt alm. bivirkning af glukosebelastningen - jeg havde det på samme måde 

Men hellere en gang for meget, end en gang for lidt til den undersøgelse - 2. gang jeg skulle igennem nåede jeg ikke til glukosen fordi jeg havde for højt blodsukker 

Anmeld

14. september 2011

Christina.78

Synes ikke det er så slemt..jeg fik citron i..hellere være på den sikre side og så tage denne ene gangs ubehag end andet..

Anmeld

14. september 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Monica P skriver:

fik du ikke citron saft i drikken ?

men jo det er ikke lige en lækker drik, jeg fik også lidt kvalme af den :-)

Nej, det gjorde jeg ikke.. Blev bare stukket i fingeren og så skulle jeg drikke det ulækre stads

Anmeld

14. september 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Babymor2010 skriver:

Det er skam en helt alm. bivirkning af glukosebelastningen - jeg havde det på samme måde 

Men hellere en gang for meget, end en gang for lidt til den undersøgelse - 2. gang jeg skulle igennem nåede jeg ikke til glukosen fordi jeg havde for højt blodsukker 

Jeg skal også til det en gang mere, heldigvis først om et stykke tid  Men det er godt nok ikke rart..

Anmeld

14. september 2011

Emily2012<3

Jeg fik også kvalme af det og følte jeg skulle kaste op.. Men det gik..

Det er jo bare ren sukkervand man får, og jeg følte mig også lidt skidt tilpas de efterfølgende timer..

Tror nu det er meget normalt..

Anmeld

14. september 2011

Clisolka

rikkeregnbue skriver:

Jeg skal også til det en gang mere, heldigvis først om et stykke tid  Men det er godt nok ikke rart..

Nej føj, kan godt huske det 

Anmeld

14. september 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

BJNGJ. skriver:

Jeg fik også kvalme af det og følte jeg skulle kaste op.. Men det gik..

Det er jo bare ren sukkervand man får, og jeg følte mig også lidt skidt tilpas de efterfølgende timer..

Tror nu det er meget normalt..

Okay, altid rart at få af vide at det nok er meget normalt have det sådan bagefter

Anmeld

14. september 2011

Filippa & Liva

Jeg har været til glukose belastning to gange i min graviditet og jeg hader det virkelig også ...

Fik også altid kvalme men det gik over når jeg tvang mig selv til at spise lidt mad for at få den grimme smag af sukkervandet væk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.