Ehmmmm....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

492 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. september 2011

Anonym trådstarter

Jeg har siden søndag aften spist meget sundt, og begrænset mad... Drikker dog stadig cola light og det vil jeg ikke ligge fra mig... Men har ikke rørt noget sødt, hverken slik chips eller kager.... Det ligner ellers ikke mig... I dag har jeg dunrernde hovedpine og har haft det hele dagen... Er det min krop der mangler sit "stof"? Altså det søde og fede??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

Lisbeth1985

Det kan det meget vel være Giv det en uge eller to, så skulle hovedpinen meget gerne forsvinde

Held og lykke med det

Anmeld

14. september 2011

Sabine...!

Anonym skriver:

Jeg har siden søndag aften spist meget sundt, og begrænset mad... Drikker dog stadig cola light og det vil jeg ikke ligge fra mig... Men har ikke rørt noget sødt, hverken slik chips eller kager.... Det ligner ellers ikke mig... I dag har jeg dunrernde hovedpine og har haft det hele dagen... Er det min krop der mangler sit "stof"? Altså det søde og fede??

jep.. kan sagtens være din krop der er på sukker ned trapning og derfor får hoved pine...

Anmeld

14. september 2011

B&J

Du har helt ret det er kroppen der udskilder sig alle de stoffer og man kan blive godt og grundigt syg hovede pine ondt og dårlig, men det forsvinder igen og super flot du holder ved

Anmeld

14. september 2011

Anonym trådstarter

Ja, så kan man da virkelig mærke man har været afhængig af det....Skal smide min. 25 kg inden jeg skal være gravid... så det er op til mig hvornår jeg vil være det igen....

Anmeld

14. september 2011

Anonym trådstarter

Lisbeth1985 skriver:

Det kan det meget vel være Giv det en uge eller to, så skulle hovedpinen meget gerne forsvinde

Held og lykke med det

Puh det er lang tid med hovedpine..

Anmeld

14. september 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Du har helt ret det er kroppen der udskilder sig alle de stoffer og man kan blive godt og grundigt syg hovede pine ondt og dårlig, men det forsvinder igen og super flot du holder ved

Tark..

Anmeld

14. september 2011

Anonym trådstarter

Sabine...! skriver:

jep.. kan sagtens være din krop der er på sukker ned trapning og derfor får hoved pine...

det er ubehageligt.. men jo nødvendigt..

Anmeld

14. september 2011

Lisbeth1985

Anonym skriver:

Puh det er lang tid med hovedpine..

Ja, det er det Men så får du det til gengæld også rigtig godt, når det er overstået

Anmeld

14. september 2011

Anonym trådstarter

Lisbeth1985 skriver:

Ja, det er det Men så får du det til gengæld også rigtig godt, når det er overstået

Så er det det jeg skal glæde mig til..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.