Jeg skriver lige som anonym, fordi jeg er bange for en "heksejagt".
Jeg har meget svært ved at formulere min overskrift, da jeg aldrig har oplevet noget unaturligt, men efter jeg har født er mit 2 måneder gammelt barn begyndt at blive meget bange og utrøstelig men h*n ligger i vores seng.
Det er sket siden h*n er begyndt at pludre og kigge og genkende ansigter.. Der har været nogle perioder, hvor vi ligger inde i min seng og hygger og lige pludselig får h*n øje på noget oppe i loftet, h*n stirrer derop og kan ikke tage øjnene derfra, hvor h*n pludselig bryder ud i en hysterisk gråd, h*n er ikke til at trøste i lang tid og med lang tid mener jeg godt en time, hvor h*n græder og skriger og er helt bange og ulykkelig.
Der hænger ikke noget oppe i luften h*n kan blive fascineret af, mit soveværelset er hvidt.
Og vi ligger og snakker, pludrer, griner og hygger mens dette sker. Jeg har overvejet at kontakte en clairvoyant, men det er endnu en overvejelse.
Dette er et seriøst emne, mit barn bliver skræmt fra vid og sans, og samtidig gør jeg det også. Har nogen af jer med småbørn prøvet noget lign. hvad gjorde I ved det?
Mvh den bekymrende mor.
Anmeld