masser af tøj til mor L/XL - bare giv et bud :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
14. september 2011

Susan1978

Jack & Jones - Fløjls frakke   str L/Xl  Super fed frakke, den er købt for nogle år siden, det er en herre frakke, men jeg synes den er fed fordi den gir en god figur.
Den har mange fine detaljer.. store knapper, stykket i midten som man lyner inden den knappes, så der ik kommer kulde ind. høj krave v hals, som kan vippes ned.
dejlige lange ærmer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

Susan1978

solgt

Anmeld

14. september 2011

Susan1978

Om bogen:  Sådan er mødre

Hvordan er det at være gravid? Er det virkelig så slemt at føde? Hvad skal man stille op med manden, der pludselig er blevet vældigt irriterende og hvad gør man, når ens barn begynder at kalde en for lortemor?
Disse og mange andre spørgsmål svarer Maise Njor, Annette Heick, Trine Pallesen, Anna Thygesen, Christine Feldthaus, Hella Joof og mange flere kendte kvinder på, når de i Sådan er mødre fortæller om deres livs vildeste eventyr: at blive mor.

Med stor selvironi, livsklogskab og sjove anekdoter beretter mødrene om deres succeser og fiaskoer og giver et både morsomt, rørende og ikke mindst lærerigt portræt af en ny generation af mødre, der prøver at finde sig til rette i rollen som mor.

Anmeld

14. september 2011

Susan1978

solgt

Anmeld

14. september 2011

Susan1978

LilyMarleen skriver:

jamen jeg venter lige lidt så. 

der kommer vist ikke mere på nu

Anmeld

14. september 2011

Gokhanozen

Susan1978 skriver:

Only - Casual tunika str L fin oversize tunika med vandfald ved hals, detalje ved ærme og lynlås forneden.  den sidder til ved benene.

Pris??? Ink

Anmeld

14. september 2011

Susan1978

Min engel basser skriver:

Pris??? Ink

den koster 30 kr at sende med B post ? så hvad med 90 incl ?

Anmeld

14. september 2011

LilyMarleen

Susan1978 skriver:

Mutzu - Berber buks  str L   Super lækker berberbuks i bomuldsstrik med smuk og feminin detalje foran på hoftestykket, hvor det flettede bindebånd med musling understreger stylens elegance. Hoftestykket kan trækkes op over brystet og blir derved til buksedragt.

Hvis jeg skal have den her med oveni, hvad kommer det så til at koste ??

Anmeld

14. september 2011

Susan1978

LilyMarleen skriver:

Hvis jeg skal have den her med oveni, hvad kommer det så til at koste ??

skal vi sige 200 + porto - så er det 150 for dragten ?

Anmeld

14. september 2011

LilyMarleen

Susan1978 skriver:

skal vi sige 200 + porto - så er det 150 for dragten ?

Uha.. Det syntes jeg godt nok er lidt dyrt..  Så meget troede jeg slet ikke at du skulle have for den. Jeg kan gå med til 180 inkl porto. Ellers tror bare jeg nupper blusen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.