tomboy nanny

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.633 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. september 2011

TNBC

Jeg er en 24årig pige fra bornholm der leder efter nogen der søger en ung pige eller bare en til at passe deres dejlige børn nogle gange om ugen, aften, eftermiddag eller weekend.

Jeg bor på bornholm, men vil gerne arbejde et andet sted.

alt fra spædbørn og op efter.

Jeg er faster til tre piger og tre drenge, har været ung oige i hus med fem børn. 

Jeg kan give astma medicin og pencilin... 

håber at høre fra jer..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

Nettemor

Er det bare mig eller er der ikke lidt langt fra Bornholm til vest Jylland?

Anmeld

14. september 2011

TNBC

jo men jeg har da heller ik tænkt mig at blive boende på bornholm, hvis jeg får arbejde i jylland eller andre steder. 

Anmeld

14. september 2011

Nettemor

Yurie skriver:

jo men jeg har da heller ik tænkt mig at blive boende på bornholm, hvis jeg får arbejde i jylland eller andre steder. 

Husk at citere så er du sikker på jeg ser det havde du tænkt det som au pair hvor du bor hos familien eller?

Anmeld

14. september 2011

TNBC

det ved jeg, det ville være smart, men det kommer jo an på familien. 

Det kan også være at der er et vennepar der har to børn, som kender hinanden, så kan jeg ha begge, og måske finde en lejlighed, så det er et velkendt sted børnene kommer. 

hvordan citere man?

jeg kom kun ind i går

Anmeld

14. september 2011

Nettemor

Yurie skriver:

det ved jeg, det ville være smart, men det kommer jo an på familien. 

Det kan også være at der er et vennepar der har to børn, som kender hinanden, så kan jeg ha begge, og måske finde en lejlighed, så det er et velkendt sted børnene kommer. 

hvordan citere man?

jeg kom kun ind i går

Når du kører musen hen over indlægget så kommer der så du kan citere. Det kommet der hvor der står dato og tidspunkt...

Anmeld

14. september 2011

TNBC

nettemor skriver:

Når du kører musen hen over indlægget så kommer der så du kan citere. Det kommet der hvor der står dato og tidspunkt...

ok tak.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.