Hvor lang tid er jeres 3 mdr-baby vågen af gangen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.351 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. september 2011

Sitrani

Hej mødre!

Hvor længe er jeres babyer på 3 mdr vågen af gangen?

Herhjemme bliver vores pige træt efter ca. 1 - 1½ time.. Så ville lige høre hvordan I andre har det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

Lisbeth85

STN skriver:

Hej mødre!

Hvor længe er jeres babyer på 3 mdr vågen af gangen?

Herhjemme bliver vores pige træt efter ca. 1 - 1½ time.. Så ville lige høre hvordan I andre har det?

Jeg kan huske, at han ofte var længere tid vågen om dagen. Han kunne af og til klare 3-4 timer, nogen gange mere faktisk. Han var bestemt ikke et sovebarn om dagen, men tog en god lur om natten og formiddag. Så det var måske derfor

Anmeld

14. september 2011

Vicki G

min datter på 3 mdr. er vågen nogle gange 1-2 timer andre gange 4-7 timer af gangen..lidt forskelligt og kommer meget an på om vi er hjemme eller ude!

Anmeld

14. september 2011

Sitrani

Vicki G skriver:

min datter på 3 mdr. er vågen nogle gange 1-2 timer andre gange 4-7 timer af gangen..lidt forskelligt og kommer meget an på om vi er hjemme eller ude!

Er hun så vågen så længe, uden at være træt eller irritabel..??

Anmeld

14. september 2011

Miriam11

Min datter på to en halv måned er vågen 1-2 timer mellem hver lur og en gang om natten for at blive ammet mellem 22-7

Anmeld

14. september 2011

Hailiesmom11

Min datter er 3 mdr nu og hun er vågen alt fra 2-7 timer af gangen uden at blive irriteret eller træt..

Anmeld

18. september 2011

Vicki G

STN skriver:

Er hun så vågen så længe, uden at være træt eller irritabel..??

nogle gange kan hun godt blive umulig til hun falder i søvn andre gange er hun frisk i flere timer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.