Hvad er det? Jeg var nærmest ved at falde sammen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.025 visninger
14 svar
0 synes godt om
14. september 2011

Mira0911

Jeg har aldrig oplevet dette før... 

I nat skulle jeg som altid op på min tisserute... I det jeg står ud af sengen, er jeg total øm i bækkenet, virkelig sådan at jeg var ved at falde sammen, og skulle støtte mig til noget når jeg gik, som benene knækkede under mig.... 

Her til morgen er det nøjagtigt det samme, da jeg skulle have Julie op fra tremmesengen over i vores for at skifte hende osv, der var det også som om at benene knækkede under mig... 

Det fortsatte dog lidt, og nu er der næsten ingenting... 

Hmm.... Nogle der ved hvad det kan være eller har prøvet noget lignende? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

babymus77

Nope men mon ikke bare det giver sig det hele?? Og din krop gør sig klar til baby tid;-)

Anmeld

14. september 2011

Mira0911

babymus77 skriver:

Nope men mon ikke bare det giver sig det hele?? Og din krop gør sig klar til baby tid;-)

Det kan da godt være det er det kroppen har gang i nu... Det er vildt ubehageligt... 

Anmeld

14. september 2011

Mira0911

14. september 2011

Bshizzle

Jeg vil osse tro det er kroppen der gør sig klar..
Den bette ligger nok og presser godt til der nede i dit bækken at du nok vil være en del øm og svært ved at flyve ud af sengen som ellers..

Jeg oplevede noget ligende igår osse.. dog var der en fandens masse plukveer med i, så jeg fik lige gjort familien nervøs og et hint om at de godt må stå standby til at ta min store dreng hvis vi skulle på sygehuset..  

Måske et vamt bad kan hjælpe dig til at slappe af i kroppen..
Det kommmer jo nok igen..  

Anmeld

14. september 2011

maryjane

Ja, det har jeg hver eneste nat når jeg skal op at tisse. Og har haft det længe.

Anmeld

14. september 2011

ano14316

Mira0911 skriver:

I nat skulle jeg som altid op på min tisserute... I det jeg står ud af sengen, er jeg total øm i bækkenet, virkelig sådan at jeg var ved at falde sammen, og skulle støtte mig til noget når jeg gik, som benene knækkede under mig.... 

Her til morgen er det nøjagtigt det samme, da jeg skulle have Julie op fra tremmesengen over i vores for at skifte hende osv, der var det også som om at benene knækkede under mig... 

Jeg synes også det lyder som bækkenet der løsner dig.. 

Jeg har gået hos en fysioterapeut de seneste 3 mdr. med det.. og det hjælper bare rigtig rigtig meget! så det kan jeg varmt anbefale.. 

Anmeld

14. september 2011

Mor Christa

Argh Det lyder som nogle af de smerter jeg fik da jeg havbde bækkenløsning. det gør pisse fucking nuller naller!!!
Det er sådan en "skarp" smerte, ikke? Puha! Jeg gik med sådan en bækkenbælte - det hjalp! Sov også med det. Total yndlings!
Desuden gik jeg til fys en gang i ugen, dette hjalp også! Men du skal jo snart føde, så ved ikk om det er "for sent" ? :/ 

Anmeld

14. september 2011

Frøken J.

Mira0911 skriver:

Det oplever jeg også. Jeg tolker det som at det er når jeg har været i den samme position for længe, så har min krop ligesom låst sig lidt fast, fordi alting jo give sig, Og så gør det skiiide sygt ondt at gå, fordi kroppen lige skal "på plads" igen..

Anmeld

14. september 2011

Mira0911

Bshizzle skriver:

Jeg vil osse tro det er kroppen der gør sig klar..
Den bette ligger nok og presser godt til der nede i dit bækken at du nok vil være en del øm og svært ved at flyve ud af sengen som ellers..

Jeg oplevede noget ligende igår osse.. dog var der en fandens masse plukveer med i, så jeg fik lige gjort familien nervøs og et hint om at de godt må stå standby til at ta min store dreng hvis vi skulle på sygehuset..  

Måske et vamt bad kan hjælpe dig til at slappe af i kroppen..
Det kommmer jo nok igen..  

Der har ikke været noget her i løbet af dagen... Det er kun når jeg har lagt ned i sengen eller sofaen... Eller sjovt nok sat for længe på en stol... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.