BAAAHHH, hvor er Thomas B en tøse-tøs!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

931 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. februar 2008

ivfmarie

han sidder der og flæber somet andet børnehavebarn hvis han ikke får sin vilje! Han forældre skulle have brugt liiidt mere tid på at lære ham hvordan man tager imod kritik.

Marie - har intet til overs for Blachman - men nyder trods alt at forarges over ham... gang på gang på gang... :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2008

ivfmarie

men HOOOOLD NU KÆFT hvor er Heidi fan-fucking-tastisk!! Hvis ikke hun har X'et - så er der sgu ingen der har!! Marie - Heidi-fan

Anmeld

29. februar 2008

Mie A

[citat][f][småt]ivfmarie skriver:[/småt][/f] men HOOOOLD NU KÆFT hvor er Heidi fan-fucking-tastisk!! Hvis ikke hun har X'et - så er der sgu ingen der har!! Marie - Heidi-fan[/citat] Sjovt - jeg synes hun er forfærdelig at se på... 8(

Anmeld

29. februar 2008

ivfmarie

Mie Albrecht skriver:

Sjovt - jeg synes hun er forfærdelig at se på... 8(

Åh ja... men at lytte til... oh my god!

Anmeld

29. februar 2008

Mie A

Ja, hun har en god stemme... Der er vi enige :) Min favorit er Laura. Hun giver mig gåsehud... Jaaa... og hun kommer nu!!
:D:D:D

Jeg så gerne at Vocaloca eller Basim røg hjem i dag!! Begge på én gang!!!

Knus Mie

Anmeld

29. februar 2008

Tynen

Synes sgu Basim skal så meget ud I AFTEN, HURTIGT, NU!!

Han kan jo slet ikke hamle op med Heidi og Laura!!

IH! Var sgu lige ved at tude da hun sang: Haaaaaavet eeeeerrr!!
BUHHUU!! Bliver jeg nogensinde færdig med at være en Tude-Marie!! Det var jeg bare aldrig førhen!

Trine - Der synes showet ville være aaalt for ked´ligt uden Blacmann!! Synes sgu Remee er en krukke, som der står i Se&Hør!!

Anmeld

29. februar 2008

Susan1978

jeg stemmer også på laura i dag...

og hjem med vocaloca og basim..

Heidi får en pladekontrakt alligevel.. så håber laura vinder hele showet.. :)

Anmeld

29. februar 2008

Mie A

Ja, han er sgu lidt af en krukke - men han er da for dejlig at kigge på, ham Remee (L) - synes han har de kønneste øjne (L)

Ja jeg sad sgu også med tårer i øjnene da Laura sang.... Men jeg giver alle hormonerne skylden. Er der noget du ikke har fortalt os, Tynen :P ????

Anmeld

29. februar 2008

Tynen

Mie Albrecht skriver:

Ja, han er sgu lidt af en krukke - men han er da for dejlig at kigge på, ham Remee (L) - synes han har de kønneste øjne (L)

Ja jeg sad sgu også med tårer i øjnene da Laura sang.... Men jeg giver alle hormonerne skylden. Er der noget du ikke har fortalt os, Tynen :P ????

HARH HARH!! Desværre nej! :)
Er jo pludselig blevet skruk med tilbagevirkende kraft, så ville da ønske (Imaginary!) at jeg var preggy ;)

Men ja, han er da nice at kigge på - Hvis han så bare holdte mund samtidigt :)
Synes han er totalt charmerende!!(L)

Trine - Der faktisk heller ikke synes at Martin fra Ørum er så fantastisk:S

Anmeld

29. februar 2008

Astrid P

Jeg kan faktisk godt lide Blachman, selvom han har tendens til selvfedhed (er det et ord?) Jeg synes ofte at hans kritik er velbegrundet og rigtig, men han serverer den bare så udiplomatisk at man bliver irriteret på ham.
Remee er læks, ham kunne jeg kigge på hele aftenen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.