Har I afsløret jeres hemmelighed?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.539 visninger
13 svar
0 synes godt om
14. september 2011

Bette-mor9o

Som overskriften siger ..
Så er jeg lidt nysgerrig om nogen af jer, har afsløret jeres hemmelighed?
Igår valgt vi at fortælle kærestens familie at vi venter os igen, da jeg snart ikke kan skjule det mere .. Nu har jeg også været meget stille med det - men jeg synes personligt at det er svært at holde sin mund lukket når det er sådan en stor hemmelighed .. Min familie har vidst det i et stykke tid .. (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

Sabine...!

har nogle veninder der ved det..
men nej der er ikke noget familie der ved det endnu..

og vi er også enigom at vi gerne holde det hemmeligt så længe som muligt...

jeg er ret stor i forvejen så der går nok længe inden man begynder at kunne se det...

Anmeld

14. september 2011

Heidi86

Ja...- Har afsløret det til familie og venner... Har haft svært ved at skjule det da jeg har rendt en del på toilet... Men nu er den søde vente tid startet for os....

Anmeld

14. september 2011

SLC

Der er ingen, bortset fra lægerne og tandlægen der ved det . . Så bliver stort at fortælle det om 3 uger, vi fortæller det efter NF .. GLÆDER mig sindsygt meget  . . tror jeg kommer til at tude . . Især ved min mor, ved hun ønsker det INDERLIGT meget, selvom hun ikke har presset på Det bliver også hendes 1 barnebarn

Anmeld

14. september 2011

SLC

JonasMama2010 skriver:

Som overskriften siger ..
Så er jeg lidt nysgerrig om nogen af jer, har afsløret jeres hemmelighed?
Igår valgt vi at fortælle kærestens familie at vi venter os igen, da jeg snart ikke kan skjule det mere .. Nu har jeg også været meget stille med det - men jeg synes personligt at det er svært at holde sin mund lukket når det er sådan en stor hemmelighed .. Min familie har vidst det i et stykke tid .. (:

Ey når du skriver du ikke kan skjule det mere, er det pga glæden eller at man kan se det ? . . Vil da gerne se nogle maver . .

Anmeld

15. september 2011

katrineoerum

Jeg ville meget gerne skule det men når jeg er 6 uger henne kan alle se det så jeg behøver ikke afsløre noget. det gør den helt af sig selv

Anmeld

15. september 2011

Bette-mor9o

SLC skriver:

Ey når du skriver du ikke kan skjule det mere, er det pga glæden eller at man kan se det ? . . Vil da gerne se nogle maver . .

Jeg er snart i 12. uge, og min mave buler allerede (: såe nej jeg kan ikke skjule det mere, med mindre jeg skal holde mig indendørs indtil manden var parat til at sige det (:

Anmeld

15. september 2011

SLC

JonasMama2010 skriver:

Jeg er snart i 12. uge, og min mave buler allerede (: såe nej jeg kan ikke skjule det mere, med mindre jeg skal holde mig indendørs indtil manden var parat til at sige det (:

Hehe . . Glæder mig til at kunne se noget, bare svært når man er overvægtig i forvejen. . ihhh venter spændt ..

Anmeld

16. september 2011

Bette-mor9o

SLC skriver:

Hehe . . Glæder mig til at kunne se noget, bare svært når man er overvægtig i forvejen. . ihhh venter spændt ..

Nu er jeg altså også lidt halvbuttet efter den første graviditet, mangler stadig 7 kg fra den - men nu må vægttabet altså lige vente lidt endnu  når jeg har født, så vil jeg igang med at tabe mig og håbe på jeg får min gammel figur tilbage, nok ikke som jeg forventer bare jeg kommer ned på 60kg, så jeg er tilfreds .. Nå men det kan også være fordi jeg har været lidt oppustet at jeg har set lidt stor, men nu er det faldet på plads igen, hvis man kan sige det sådan  og jeg kan vist ikke skjule det længere .. har en lille vom

Anmeld

16. september 2011

SLC

JonasMama2010 skriver:

Nu er jeg altså også lidt halvbuttet efter den første graviditet, mangler stadig 7 kg fra den - men nu må vægttabet altså lige vente lidt endnu  når jeg har født, så vil jeg igang med at tabe mig og håbe på jeg får min gammel figur tilbage, nok ikke som jeg forventer bare jeg kommer ned på 60kg, så jeg er tilfreds .. Nå men det kan også være fordi jeg har været lidt oppustet at jeg har set lidt stor, men nu er det faldet på plads igen, hvis man kan sige det sådan  og jeg kan vist ikke skjule det længere .. har en lille vom

Haha komme ned på 60kg. . MIN TOTAL ØNSKE VÆGT . . men total urealistisk for mig, ville ELSKE at komme ned på 80 kg bare selvfølgelig mindre, men når jeg har født osv skal jeg fandeme tage mig sammen. . jeg ligner en flodhest!!. . Så efter fødsel skal i holde mig i ørene . .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.