er det mon et tegn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2011

NinaNymannMadsen

Sanne og Nicklas skriver:

Stædig har hun altid været det var først i fredages jeg var helt sikker på det var en pige ellers har jeg været sådan lidt skulle vi pakke et sæt blåt tøj også eller.

Men det var så tydeligt at vi selv kunne se det med det sammen

ja okay så må man da sige hun var stædig da.

min bette pige ligner så til gengæld sin storesøster lidt for meget med aktivitets nivau og samarbejddsvilje og det hele. så det er jo spændene om hun følger hendes søsters eksembel og kommer ud før tid. :;D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

SaNiNa

NNM skriver:

ja okay så må man da sige hun var stædig da.

min bette pige ligner så til gengæld sin storesøster lidt for meget med aktivitets nivau og samarbejddsvilje og det hele. så det er jo spændene om hun følger hendes søsters eksembel og kommer ud før tid. :;D

Hihi her ligner graviditeterne hinaden utrolig meget har dog fået piller mod kvalmen denne gang fik jeg ikke sidst og har gjort at jeg kan være oppe nu.

Nicklas ville heller ikke rigtig vise noget når vi blev scannet med ham så på det punkt ligner de hinanden rigtig meget og så ligner sacnningsbillederne bare Nicklas helt vildt det er helt utrolig så meget.

Anmeld

14. september 2011

NinaNymannMadsen

Hihi her ligner graviditeterne hinaden utrolig meget har dog fået piller mod kvalmen denne gang fik jeg ikke sidst og har gjort at jeg kan være oppe nu.

Nicklas ville heller ikke rigtig vise noget når vi blev scannet med ham så på det punkt ligner de hinanden rigtig meget og så ligner sacnningsbillederne bare Nicklas helt vildt det er helt utrolig så meget.

det helt vildt som man kan samligne.

de scanningsbilleder vi har fået der ligner de også hinanden helt vildt.

Anmeld

14. september 2011

SaNiNa

NNM skriver:

det helt vildt som man kan samligne.

de scanningsbilleder vi har fået der ligner de også hinanden helt vildt.

Nå vil lige ringe til min jdm. du må endelig lige skrive hvordan det går hos din jdm imorgen

Anmeld

14. september 2011

NinaNymannMadsen

Nå vil lige ringe til min jdm. du må endelig lige skrive hvordan det går hos din jdm imorgen

okay bare iorden. skal nok komme med en update imorgen når jeg har været der.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.