Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger
Jeg rydder op i mine sko. Her er lidt info om dem
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Er det virkelig KUN mig der synes de er fede Julefrokoster på vej, man får brug for stiletter. På sigt vil der komme kjoler ind så snart jeg får tid
Denne besked er markeret som værende en ugyldig opning.
Så er der lagt flere stiletter på
Det er ifølge retningslinjerne i køb og salg ikke tilladt at "oppe" sine salgstråde mere end 1 gang om ugen.
Retningslinjerne finder du øverst i hver enkelt kategori der er under køb og salg.
mvh Kitty, moderator
kitty skriver: Det er ifølge retningslinjerne i køb og salg ikke tilladt at "oppe" sine salgstråde mere end 1 gang om ugen. Retningslinjerne finder du øverst i hver enkelt kategori der er under køb og salg. mvh Kitty, moderator
Hej Kitty
Jeg har forstået at jeg har gjort noget forkert, men ved ikke hvad det er "at oppe"
Hilsen Roza
Roza skriver: Hej piger Jeg rydder op i mine sko, her har jeg to par til salg indtil videre. De multifarvede har været brugt en enkelt gang, de sorte har aldrig være brugt. Her er lidt info om dem De sorte:Aldrig brugtNypris: 449,95Størrelse: 40, men kan godt passes af en stor 39Hæl: 12,5 cm inkl platform De multif arvede Brugt én enkelt gang, standen er som ny Nypris: 399,95 Størrelse: 39Hæl: 11 cm Sort stilet fra Nelly - se billede for info. Friis & Company - se billede for info. Ukendt Stilet - se billede for info
Jeg rydder op i mine sko, her har jeg to par til salg indtil videre. De multifarvede har været brugt en enkelt gang, de sorte har aldrig være brugt. Her er lidt info om dem
Pris for billede 2 & 3 ??
Roza skriver: Hej Kitty Jeg har forstået at jeg har gjort noget forkert, men ved ikke hvad det er "at oppe" Hilsen Roza
Det er når du som sælger skriver i din annonce, fx to gange på samme dag med nye varer. Når man "opper" kommer anoncen op på forsiden igen Så man må kun oppe en gang om ugen.
Pris på 1 og 2?
Bellinda89 skriver: Pris for billede 2 & 3 ??
Hej Belinda
Den ene sko er helt ny, de multifarvede er brugt én enkelt dør og det meste af tiden indendøre.
200 pp for hver af de to
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128