Tak Zafir!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

432 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. januar 2009

SHJuP

Ja, det var jo så gået mit lille hoved forbi at vi nu var rykket ind på denne side...
Så tak søde Zafir, for lige at sende mig en sms

Det er som om tiden bare FLYVER afsted lige nu... I går var jeg alenemor med 4 unger, da Ida havde veninde på besøg. Emma ville lege med, men fik hele tiden af vide at hun er for lille...

Derudover skulle der bages boller til arbejdet, da jeg skyldte morgenbrød efter min fødselsdag...SUK!

Egentligt har jeg heller ikke tid til at sidde her, for jeg er jo på arbejde, men blev altså bare NØDT TIL at se, hvad det er for en side vi er flyttet til... Alt det smarte med billeder og sådan må komme senere!

Knus fra Stine, der drøner rundt, og glæder sig til (engang) at sove mere end 4-5 timer i døgnet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2009

Susan1978

Hej Stine

Fantastisk du også er med nu.

velkommen til denne dejlige side

Susan

Anmeld

20. januar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
SHJuP skriver:

Ja, det var jo så gået mit lille hoved forbi at vi nu var rykket ind på denne side...
Så tak søde Zafir, for lige at sende mig en sms

Det er som om tiden bare FLYVER afsted lige nu... I går var jeg alenemor med 4 unger, da Ida havde veninde på besøg. Emma ville lege med, men fik hele tiden af vide at hun er for lille...

Derudover skulle der bages boller til arbejdet, da jeg skyldte morgenbrød efter min fødselsdag...SUK!

Egentligt har jeg heller ikke tid til at sidde her, for jeg er jo på arbejde, men blev altså bare NØDT TIL at se, hvad det er for en side vi er flyttet til... Alt det smarte med billeder og sådan må komme senere!

Knus fra Stine, der drøner rundt, og glæder sig til (engang) at sove mere end 4-5 timer i døgnet!

Hvor skønt at du er her nu Jeg tænkte nok at du ikke havde opdaget det, når vi ikke havde set dig

HVorfor er du alenemor for tiden??? Og hvorfor når du kun at få så timer om natten?

KRAM

Anmeld

21. januar 2009

Tina2

Hej Stine, super dejligt du er her nu også) Lyder hårdt hos dig lige nu, jeg håber virkelig I snart får lidt mere overskud...... Synes du om nogen fortjener det!!!!!

I hvert fald et stort kram til dig,

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.