Hep hep ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.099 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. september 2011

MelikkazMoar

Jeg skal til samtale med kommunen imorgen tidlig..

mit spørgsmål til jer er , er det nogen af jer der har fået hjælp fra / af kommunen til at finde en bolig?  eller komme hustigere ind i en ?

og i så fald, sagde de nogen begrundelse for hvorfor de ku hjælpe dig / eller ikke hjælpe dig?

mangler lidt overblik over hvad jeg skal sige til dem.. for mangler virkelig noget a bo i, og har søgt og søgt.. men intet giver pote.. så hvis de ku få mig og min datter hurtigere ind ville det jo være fantastisk.. for lige nu har vi kun knap 12kvm. til os selv og alle vores ting

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

Michael healer

MelikkazMoar skriver:

Jeg skal til samtale med kommunen imorgen tidlig..

mit spørgsmål til jer er , er det nogen af jer der har fået hjælp fra / af kommunen til at finde en bolig?  eller komme hustigere ind i en ?

og i så fald, sagde de nogen begrundelse for hvorfor de ku hjælpe dig / eller ikke hjælpe dig?

mangler lidt overblik over hvad jeg skal sige til dem.. for mangler virkelig noget a bo i, og har søgt og søgt.. men intet giver pote.. så hvis de ku få mig og min datter hurtigere ind ville det jo være fantastisk.. for lige nu har vi kun knap 12kvm. til os selv og alle vores ting

Nu det mange år siden at vi prøvede at få hjælp til at finde en ny bolig, den gang boede vi i Taastrup, og vi gik op og sagde, at vi gerne ville væk fra alt den ballade der var i Taastrupgård, vi fik af vide, at vi kunne komme på akut ventelisten, men vi skulle nok regne med 1½ års ventetid, dette var for længe for os, så vi fandt selv hurtig en lejlighed i Haderslev

Så hvis ikke du er kræsen med hvor i DK du vil bo, kan du hurtigere få noget

Er det også penge til indskud du søger ?

Anmeld

14. september 2011

MelikkazMoar

Michael healer skriver:

Nu det mange år siden at vi prøvede at få hjælp til at finde en ny bolig, den gang boede vi i Taastrup, og vi gik op og sagde, at vi gerne ville væk fra alt den ballade der var i Taastrupgård, vi fik af vide, at vi kunne komme på akut ventelisten, men vi skulle nok regne med 1½ års ventetid, dette var for længe for os, så vi fandt selv hurtig en lejlighed i Haderslev

Så hvis ikke du er kræsen med hvor i DK du vil bo, kan du hurtigere få noget

Er det også penge til indskud du søger ?

nej det med indskudet det skulle jeg gerne have til ..

Anmeld

14. september 2011

Michael healer

MelikkazMoar skriver:

nej det med indskudet det skulle jeg gerne have til ..

Ok, super 

Hvad så med kvav til en kommende by ?

Anmeld

14. september 2011

MelikkazMoar

Michael healer skriver:

Ok, super 

Hvad så med kvav til en kommende by ?

det skal være i holbæk .. kommer fra taastrup

Anmeld

14. september 2011

Michael healer

MelikkazMoar skriver:

det skal være i holbæk .. kommer fra taastrup

Ok

har du set disse ledige lejligheder i Holbæk

http://www.domea.dk/sog-bolig/Ledige-boliger/Sider/default.aspx?ft=holb%C3%A6k&gli=5750

Anmeld

14. september 2011

MelikkazMoar

Michael healer skriver:

Ok

har du set disse ledige lejligheder i Holbæk

http://www.domea.dk/sog-bolig/Ledige-boliger/Sider/default.aspx?ft=holb%C3%A6k&gli=5750

Tak..

ja, men der er bare kanon vente tid /vente liste hos domes.. jeg har meldt mig ind i den og i lejerbo.. men der kan være lang vente tid desværre

Anmeld

14. september 2011

Michael healer

MelikkazMoar skriver:

Tak..

ja, men der er bare kanon vente tid /vente liste hos domes.. jeg har meldt mig ind i den og i lejerbo.. men der kan være lang vente tid desværre

så lidt, hvad sagde kommune ?

Anmeld

14. september 2011

MelikkazMoar

Michael healer skriver:

så lidt, hvad sagde kommune ?

min egen kommune kan ikke hjælpe os.. jeg skal prøve a ringe til borgerservice i holbæk kommune imorgen. men fik afvide de noralt ikke hjælper folk fra andre kommuner.. så nu må jeg se imorgen..

ellers syndes de jeg skulle finde noget a leje privat.. men det gør jeg ikke igen ..

Anmeld

14. september 2011

Michael healer

MelikkazMoar skriver:

min egen kommune kan ikke hjælpe os.. jeg skal prøve a ringe til borgerservice i holbæk kommune imorgen. men fik afvide de noralt ikke hjælper folk fra andre kommuner.. så nu må jeg se imorgen..

ellers syndes de jeg skulle finde noget a leje privat.. men det gør jeg ikke igen ..

ok, kan ikke forstå du siger der er lang ventetid på alt i holbæk, denne bolig er ledig, og har åbenbart stået tom 1 måned nu

http://www.domea.dk/sog-bolig/Ledige-boliger/Sider/default.aspx?ri=028276011&bi=27&oi=28&regi=3433&DeatailsView=true&ft=holb%C3%A6k

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.